Šal kragna


Za promenu ,malo štrikanje .

Jednostavan uzorak štrikanja -dva klot dva frket ! Početak šala u dovoljnoj širini po  broju petlji  i samo napred …

sal kragna 1

…kako mi volimo praktične stvari ,evo još jednog načina kako se isti može nositi -kao šal kapa .

sal kragna 2

ukrasi na šalu  …malo detalja  u obliku listića ,cvetića ,bobica kao nagoveštaji pupoljaka …kako god bilo ili kako ko vidi, jer i ovako i onako lepota je u oku posmatrača a i shvatanje,zar ne ?!

sal kragna 3

Brzo štrikanje i brzi post !

6 comments on “Šal kragna

  1. Ljubinka kaže:

    Kako je lepo,naročito obrada s cvetnim resicama!!
    Keka-prava manekenka!
    Pozdrav za obe:)

  2. natasha bi kaže:

    Ovo je medeno i prakticno. Posebno su mi slatki ti ukrasi na krajevima. Bravo!

  3. Rada Sanjanka kaže:

    Ovakav oblik šala mi je prelep, baš sam nešto slično tražila na internetu. Vunica je kao pena, mora da je prijatna pod rukom. Slatki su ti ovi dodaci. Odličan posao ste odradile vas dve, sve pohvale.

    • dragicap kaže:

      Tako je jednostavno a za vunicu si u pravu ali to je moj ,,trik ,, .Ima sintetike pa ja to dobro raspeglam 🙂 Hvala za pohvale ,nas dve smo tim ,,made by me ,, !!!:)

Ostavite odgovor

