Stari sako u novom izdanju


Kao što rekoh – stari sako u novom izdanju.

Moram priznati , ovo nije tako sveža realizacija ideje ali mislim da je vredna pažnje.Možda se i kod Vas rodi neka nova ideja i poželite neku promenu .

Priča počinje ovako .Sako je moje mame , vuneni materijal ,kvalitatna nekadašnja,  naša proizvodnja . No ,kako je  moja mama vrlo često spominjala isti ,misleći da mi ga da i da ga  uzmem i nosim ,,valja će mi ,, meni je bio malo ,,de mode ,,;kako  zbog revera tako i  zbog boje .Braon baš i nije ,,moja boja ,,.Ipak sam ga uzela jer zaista ,šteta je bila da tako kvalitetan komad garderobe ,,čuči ,,negde u ormaru .

E, to je samo početak priče .Čučao je on dosta i u mom ormaru ali ,srećom ostao ,,živ,, .Nisam ni razmišljala o njemu ,ali … slučajni (čitaj namerni ) ulazak u radnju tekstila  učinio je čudo .U silnim materijalima uočim jako lepo veštačko  krzno ,zamislite ,braon boje ! I eto ,ideje !.Odlična prilika da kupim malo krzna i osvežim sako .Onako na brzinu ,što brzine radi ,što zbog cene  preračunam i kupim 25 cm  krzna po dužini dok širina sama po  sebi  dodje nekih 140 cm.

U toku rada shvatim da je trebalo malo bolje preračunati  ,ali bi što bi .Najveći problem je bio u kragni  jer kragna ima lučni deo i trebalo  je izvesti krojenje  na pravi način  a za to je trebalo više materijala .I tako novi zahtev stvori novi problem ali i dodatno zadovoljstvo . I sve ispade ovako .

sako 1Izvinjavam se, nemam krojačku lutku ,nemam ličnog fotografa … ali  imam stolicu .Ma ,sve je ok ! 🙂

Evo kako izgleda rever koji sam sakrila . I neka ostane ,,bez komentara ,,.

sako 2

Krzno nisam oblagala postavom i ručno sam ga vrlo pažljivo ,sitnim bodom prišila za revere.Pre toga ,morala sam ga obraditi kako se ne bi obasipalo  .To je malo jednostavno   -komplikovam postupak ,ako to postoji ?!

Lako se obradjuje ,mislim šije, ali se krzno jako linja ivicom rezanja .Ovo rekoh ,po svojoj struci ,šta ću ,profesionalna deformacija .

Usisavanje kuće i čišćenje  mašine je obavezno ,najmanje dva puta 🙂

Problem u materijalu  tj.šivenje kragne rešila sam ubacivanjem tzv. ,,klina,, kako bi postigla lučni deo i rešila ,,matematički problem ,,.

sako klin 3

I tako sebe ohrabrih da mi je matematika s pravom jača strana (bila ) i da u stvari nema  nikakvog problema .Evo kako to izgleda  rever spolja .Primećujete li da je kragna sastavljena ?

Evo kako izgleda  rešenje …

sako kragna spolja 4

Kombinaciju sam upotpunila  suknjom u istoj boji šivenu od brušenog pliša o čemu sam pisala ranije .

Deo krzna na rukavima ,posle ovoga bio je sasvim lak zadatak.

braon-suknja-1

Sada ga sa zadovoljstvom nosim ! Koliko je dobro i ispaltivo prosudite sami !

 

 

 

10 comments on “Stari sako u novom izdanju

  1. Ljubinka kaže:

    Odlične su ovakve transformacije,naročito kad je nešto kvalitetno i očuvano.
    Ti si ovo majstorski uradila i dala novi,lepši život sakou!
    Pozdrav!:)

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Šteta bi zaista bilo da ga nisi osvežila, obzirom da su nekadašnji komadi garderobe dosta kvalitetniji od današnjih. Ovo sa krznom je pun pogodak, videla sam da i stari kaputi mogu se osvežiti na isti način. Ja volim braon boju i u svim nijansama jer je sinonim klasične elegancije i mislim da ti dobro stoji, stvar je u tome da je retko ko voli.

  3. Miki kaže:

    Perfektno uradjeno,nigde se ne prepoznaje klin na krznu,svaka cast.
    Ja volim braon boju i mislim da ti odlicno pristaje.

  4. natasha bi kaže:

    Ovo ti je divno ispalo. Pouzdano znam koliko muke ima oko samog oblika kragne i oko usivanja krzna ali isplati se. I svidja mi se ovo sto si rekla-I tako novi zahtev stvori novi problem ali i dodatno zadovoljstvo . I sve ispade ovako .
    Bukvalno je i kod mene tako. Uzivaj!

    • dragicap kaže:

      Hvala ti Natasha…da ,rekla sma istinu ,jer u momentu kada sam videla krzbo poželelal sam da ga iskoristim za kragnu i nikako nisam imala vremna da čekam i ,,bolje,,računam .Ali ,brzopletost se isplatila …:)

Ostavite odgovor

