Nostalgija


1

Verujem da nema malog deteta koje nije došlo svojoj baki a da  pri pomisli da se ,kao i svako dete ,popne na stolicu ,vrlo energično otrgne stoličarku sa stolice ,koju je baka stavila na stolicu ,,da joj bude lepo ,, i da guzi nije zima .

Nostalgično se sećam tog vremena  i moje dece koja su kod moje bake, kad god bi smo u došli u posetu  upravo to činila;verujte nisam bila bolja ni ja -ja ,kao veliko dete tj.njihova mama .Pravo čudo!

I  sada dok pišem ,pomalo mi je smešno .Smešno mi je priznanje surove istine a sada  ,,hvatam ,,sebe kako i ja to radim,ali iz hobija .u stvari ,ko zna  da li sam u pravu … trenu me pomisao da se ne spremam za baku ?!🙂 Ma ,ne !!!

Moja stoličarka je radjena od vunice a ne od vune …pstttt… i ne grebe ,već miluje guzu .

 

stolicarka

i ništa  bez cvetića …

stolicarka 1

I na kraju ,pošto je  ovo samo nostalgična priča o stoličarki rešile smo da ulepšamo našu malu stoličicu i da cvetići dobiju svoje pravo i počasno mesto .

stolica sa stolicarkom

A post …sve zeleniji i zeleniji …

i jedan nameći drugi ,drugi treći …

a treći je o … heklanju ,odevanju ,modi …

U S K O R O !

6 comments on “Nostalgija

  1. melanzana kaže:

    Prelijepa je i super paše na zelenoj sjedalici!!!!

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Zlatne ruke nema šta ne mogu. Zelena kombinacija priziva proleće.

  3. Ljubinka kaže:

    I ja volim zeleno:)
    Još ako je ovakva kombinacija-lepo,cvetno,meko!

Ostavite odgovor

