Čarobni svet igara i boja


Danas je prvi dan u školi.Iskreno ,moja devojčica se jako raduje što je školica počela .Ali ,ne, nećemo pisati o školi ,mi pišemo o raspustu .

Pa da ,ako se sećate kada smo išli u školu  uvek  je prvi pisani sastav   bio  ,,Kako ste proveli zimski raspust?,,

Naslov našeg  pisanog zadatka  mogao bi da glasi

,,Naš čarobni svet igara   ,,

cetkice ya bojanje

S obzirom da je nama porodično po pitanju slavlja ,,jako ,,naporan januar  a da je zimski raspust bio uveliko u toku  koristile smo svaki slobodni trenutak da se igramo i družimo .Doduše, ja nisam bila na raspustu ali mi nije smetalo da se igram . Januar je i vreme darivanja pa je jedan od poklona koji sam joj kupila bio divni kreativni paket -mala kreativna manufaktura .Komplet je stranog proizvodjača i u svom kreativnom sadržaju ima kalupe za izlivanje  ,smesu za livenje ,boje ,četkice za bojanje  ,magnete i naravno uputstvo za upotrebu .E, kada smo sve to šarenilo bojai ,,sprava ,, izučile  pokrenule smo pravu malu manufakturnu radionicu za izradu malih magneta .

Pakovanje  -čarobno ,kreativno ,radosno …prava uživancija !

Probitno izlivanje je bilo uspešno ali bi bilo i uspešnije da nije bilo jako puno nestrpljenja moje malene princeze koja je želela sve u jednom dahu ;mada ni ja nisam bila daleko od tog osećaja ,iskreno .Malo infantilno ,priznajem,ali …i ja volim da se igram !

Evo prve ture …

Ja sam samo asistirala izlivala  figurice a Keka… ona  je čarobnica boja pa je sve pažljivo obojala .U drugoj fazi (posao je jako pipkav ) napravile smo detaljnu pripremu .Izlile smo drugu turu ,jako dobro osušile i pripremile za bojanje .Treba vremena i dosta pažljivog rada .Odlučile smo da neki drugi dan ,kada nam nadodje inspiracija i kreativni zanos neko slobodno vreme upotpunimo  šarenim druženjem.

Mnoštvo šarenih i interesantnih oblika .

gipsane figurice 1

Slatki  su ,zar ne ?!

Evo naših kreativnih rezultata na licu mesta

… izvinite Kekinih !

Slika411

…sa  lica mesta,na frižideru  …

Slika361

Ovde ,moram da Vam predstavim i jedan poklon koji sam dobila davno od moje slikarke Keke i koji takodje čuvam na frižideru .

To je moj prozor radosti i jaka doza dobrog osećaja !

Slika358

Ako smo Vam i malo preneli deo našeg kreativnog raspoloženja kroz ovaj post ili Vam dale ideju kako da se ,,igrate ,,sa svojom decom ,biće nam drago !

Imamo mi toga još ,ali u nekom od narednih postova .

… i ne zaboravite igra je najvažnija ,a druženje sa decom nema cenu !

10 comments on “Čarobni svet igara i boja

  1. Miki kaže:

    Divni magnetici,bravo za Keku.
    Ona je prava umetnica.
    Inspirisale ste me,i volim kreativne igre sa decom.

  2. Rada Sanjanka kaže:

    Magnetići su malo je reći preslatki, mene je crtež oduševio sve mi se čini biće ona poznati slikar. Geni su čudo, puno je pozdravite i bravo za mamu.

  3. Lenka kaže:

    Vidi se da ste se divno provele praveći magnete jer sve zrači dobrim raspoloženjem, divne boje. Malo je reći da je crtež lep, potpuno opčinjava i tera na lepe misli :). Tvoja devojčica je čarobnica!

  4. Ljubinka kaže:

    Opet mi je zalutao tvoj post…
    I to najvedriji,najpozitivniji post od kako sam gost kod tebe!!!
    Šaljem puuuuno poljubaca i veliki pozdrav majstorici Keki i kaži joj da pozdravi pomoćnicu!:))

  5. melanzana kaže:

    Neznam kako….. ali ja sam propustila ovaj post. Tek sam ga sad ugledala!!

    Nemam riječi…bravo draga Keka, prekrasni radovi…bravo i za mamu!!!!
    Lijep pozdrav i Keki i mami!!!!

Ostavite odgovor

