Nagradiceeee!!!


Mala nagradica+malo pažnje = veliko zadovoljstvo !

Tako bih ja predstavila ovaj segment blogerskih druženja .Lepa su ! Tako  da drage moje drugarice ,znam da Vas ima kojima je ovo jako interesantno ,znam da ima i onih kojima ovo uopšte nije zabavno ,ali … Uvek postoji jedno ali !

... čini  mi se da ,upravo to ,,ali ,, kod svakoga znači nešto drugo .Kod mene znači da mi je jako drago da me se neko setio ,da je neko prepoznao ,,to ,,nešto što ja radim ,da  je odabrao baš mene izmedju toliko blogera i na kraju da smo u ovom blogerskom svetu u kojem svi imaju svoje mesto (ne volim sujetne ljude ) i na ovaj način , se upoznale  .Prosto ,vidite da su Vam neki ljudi , bliski da bi ste rado popili kaficu s njima i ispričali se ,zar ne ?

No,kako god  bilo ,osnovni je red  biti pristojan ,lepo vaspitan ,pažljiv ,uljudan ,pa i dama ne želim da ova  moda  izladje  iz mode .Pitanje jeličnog izbora !

Zato ,ako preuzmete nagradicu biće mi  jako drago  ali i ako ne preuzmete nagradicu  ja ću biti zadovoljna! Ne ,nisam ja ravnodušna već vro tolerantna !

Pa da ne dužim …

Prva nagradica je stigla od Ljubinke sa bloga MADE BY LJUBINKA .

nagradica -ljubinka

Nagradicu treba proslediti na 5 bloga . Ljubinka je za izbor imala blogove koji obiluju bojama  a ja ću iste proslediti  po sličnom principu ali na umu imam šarenilo njihovih sadržaja ,kao i svog posta ,što je očigledno !

1. Melanzana

2. Arevilo

3.Good ghost

4.Mesečev izvor

5.Hobby by Dija

Druga nagradica  je stigla od Melanzane sa bloga MOJ HOBI

nagradica melanzana

Pravila su jednostavna:
1.Napisati 11 činjenica o sebi.
2. Proslijediti nagradu na 11 drugih blogova.
3.Obavijestiti blogove kojima ste dodijelili nagradu.

Ne znam ,šta da Vam pišem …

  1. kažu : jasna i glasna ! ( ja baš volim što sam takva )
  2. kreativna ,to znate
  3. osetljiva  i previše brižna ( što  baš i nije  dobro)
  4. volim iskrene  i otvorene ljude ,a malo je takvih
  5. volim da radim i sve da stignem …a moram da usporim tempo
  6. tolerantna do neke mere
  7. ponekad umiljato mače a nekada  lav tj.  ,,ponosna lavica ,,-mislim, horoskopskog znaka 🙂
  8. volim životinje ,posebno mace  – mjaaauuuuu
  9. ne volim da čistim šporet ,pirinač … ne znam šta još ?!
  10. ne volim meso ,posebno jagnjetinu
  11. ne volim  vožnju brodom i ekstremne sportove – ne ,hvala !

E sad ,ovu nagradu prosledjujem svima onima  koji žele da budu iskreni ,da nešto kažu o sebi  i da se bolje upoznamo .Pa ,izvolite !

Budite mi zdravi i veseli i ne brinite ,ja sve razumem !

12 comments on “Nagradiceeee!!!

  1. Sonja kaže:

    Čestitke na nagradama. Zavrijedila si ih. Samo tako dalje. Lp. 🙂

  2. Klaudija kaže:

    čestitam na nagradama, ja ih već imam obadvije ali jako sam sretna što si se sjetila mene 😀
    Što se tiče opisa imamo sličnosti, a i ja nevolim jagnjetinu, fuj, zapravo ja inače nevolim nikoje meso sem svinje čak ni piletinu..isto sam jako osjetljiva i volim iskrene ljude ali kao što veliš malo ih je takvih nažalost
    i u ostalome se slažem
    veliki pozdrav od mene i još jednom hvala 😀

  3. Rada Sanjanka kaže:

    Hvala ti mnogo na ovoj nagradi!:)

  4. melanzana kaže:

    Čestitke za nagradu….. Ujedno zahvaljivam, idem je odmah objaviti…

  5. goodghost5 kaže:

    Lijepo si sve rekla u uvodu posta i slažem se u potpunosti s tobom.
    Hvala na nagradama. Pokupit (he he) ću i drugu jer je još nemam, 🙂

  6. Ljubinka kaže:

    Hvala ti što si uzela nagradu!
    Sve nas manje ima kojima nije teško da izdvoje nekoliko minuta za to…
    Veliki pozdrav iz Srpskog Sibira!:)))

Ostavite odgovor

