Da ti kažem …


Ponekad imam potrebu da napišem nešto …

Ne ,nisam neki pisac više sam pisar ali ponekad  ,želim da ti nešto kažem ,zapišem,neke sasvim obične priče ,beleške ,kazivanja .

 …da ti kažem!

(klikni me!)

da ti kažem

Svratite ,uvek ste dobrodošli !

5 comments on “Da ti kažem …

  1. Ljubinka kaže:

    Hvala na dobrodošlicu!
    Kakvo lepo iznenađenje!
    I pisar je pisac,zavisi ko čita.
    Pozdrav!

  2. melanzana kaže:

    Ćao draga, nisam sigurna kako doći do bloga ….“da ti kažem“ .. ne vidim link do…..(pokušat ću ponovo)
    Navrati do mene čeka te blog nagradica!
    Ćao.

  3. Ljubinka kaže:

    Malo-malo,pa eto mene kod tebe:)
    Ima za tebe simpatična nagrada kod mene na blogu,naiđi kad možeš:)

Ostavite odgovor

