Crveno na radost


Heklani nadstolnjak ili milje ?! Samo poželite !

Mustra koju već duže vremena čuvam u svojim folderima namenjenim mojim hobijima a  koji je ugledao svetlost dana u danima kratkog odmora od svih  radnih obaveza .

Ukoliko se i Vama svidja i želite da neko svoje vreme zarobite heklanjem  šemu za ovo milje naći ćete na ovom  sajtu

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Imala sam spremljenu šemu ali kako je  u medjuvremenu kompjuter išao na popravku nestali su mi mnogi folderi i fajlovi koje sam dugo skupljala .No,svakako blog je interesantan pa ga vredi pogledati

11 comments on “Crveno na radost

  1. Klaudija kaže:

    Super izgleda, i hvala za preposruku za sajt, ima dobrih stvari 🙂
    Vjerojatno ću i ja ovo radit prvom prilikom dok se riješim drugih stvari 🙂
    pozdrav

  2. Lenka kaže:

    Kako je samo raskošan ovaj cvet, predivno urađeno 🙂
    …izgleda da najzad opet mogu da ostavljam komentare 😀

  3. Ljubinka kaže:

    Potpisujem Lenkin komentar:)
    Izgleda da svako ima neki problemcic u blogovanju…
    Pozdrav!

    • dragicap kaže:

      Hvala Ljubinka .Da svako ima neki problem . Lenka jako dugo,dugo nije mogla da ostavlja komentare ,ne znam kako se to rešilo ,osim ako nije kad mi je blog reinstaliran od strane WordPress-a ,jer mi je ,greškom ,bio obrisan .

  4. casadimilka kaže:

    prelijepo..kompliment!

Ostavite odgovor

