Heklana kapa sa bobicama


presents  …with love !

Hladno vreme dolazi ! I po onoj narodnoj ,,Kapa glavu čuva,,  počela sam opet sa heklanjem kapa .Iskreno, uvek su mi interesantne i nikada mi ne mogu dosaditi :kape ,šeširići ,kačketi ,beretke … sve zavisi od trenutnog raspoloženje ali i od dobre mustre .

Evo šeme po kojoj sam radila kapu i kako to uvek biva morala sam ostatak rada nastaviti po svojoj želji .

Gotova kapa izgleda ovako …

Leptirić koji je odavno čekao zgodnu priliku da sleti ,sleteo je na kapu !

Ko se boji zime još ?!

14 comments on “Heklana kapa sa bobicama

  1. natasha bi kaže:

    Bas je lepa kapica i rad na njoj, a lepo i stoji maloj lepotici

  2. Dragana kaže:

    Mnogo mi se svidja!

  3. Ljubinka kaže:

    Super je kapica!Lepo sto si stavila bobice i nastavila po svom:).Posto i ja volim bobice,mozda se posluzim semom…Pozdrav

  4. tangolina kaže:

    Ovo je prelepo 🙂

    Da nemaš možda neke idejice za, e sad kako se to zove :-D, one gliste, koje zamenjuju krpare u prozorima, a cilj im je da ako prozor ne dihtuje dobro zadrže zimu napolju a toplotu u stanu? 🙂

  5. Naky kaže:

    slatka kapica, i lepo joj stoji 🙂

  6. samka1 kaže:

    kapica je jaaako simpatična 😀 i sama heklam kapice, ako nekog zanima može pogledati na mom blogu http://heklanjerucnirad.wordpress.com/

Ostavite odgovor

