Heklana zvezda


Heklani tabletić u obliku zvezde ,tek toliko da se raželim heklanja.Jer kako to biva kod nas kreativaca red heklanja,red štikanja ,red šivenja i … opet,sve u krug. Mada ,doduše kod mene je letnje vreme uvek predvidjeno za šivenje a svo ostalo za neke manje radove koji se  mogu stalno raditi ,taman u skladu sa slobodnim vremenom kojeg imam.

Radjen od pamučnog konca crvene boje .Čipkan ,praktičan i zvezdast !Ukoliko ste ljubitelj heklanja evo i šeme po kojoj je radjen ,možda poželite  isti .

Napomena : Zvezda koju sam ja radila nema izraženu sredinu na kracima ;iskreno nije mi se dopala i na crvenom koncu je potpuno neizražene pa sam rešila da to radim kao pune stubiće

 

8 comments on “Heklana zvezda

  1. Ljubinka kaže:

    Zvezda je uživanje za gledati!Znaš,mene ne raduje toliko to što mi heklamo,koliko me oduševi izbor šeme i umeće onoga ko je šemu osmislio.Pozdrav:)

  2. melanzana kaže:

    Super mustra i još bolja izrada!!!

  3. Jelena kaže:

    Divna zvezdica i bas lepa mustra za Novu godinu, na primer🙂

Ostavite odgovor

