Bebi komplet ( štrikanje )


Dolazi vreme štrikanja!

…malo promene i tek toliko da  se nešto radi i što bi rekle nekada naše mame ,da  ne sedim džabe ,,.

( jer je vreme naših mama obeležio  ručni rad i pored svih ostalih radnih aktivnosti  -makar ga ja takvog pamtim )

Tako  i nastade ovaj maleni plavi džemper za jednog malenog tek rodjenog dečaka … jer ide jesen ! A uz džemper … i kapica ,

jer

,,kapa glavu čuva ,,!

Osnovni uzorak  je tzv. bod ,,pirinča ,, koji ja jako volim da radim i jako je primenjiv a iznad svega nije monotom za rad ,jer ja ne volim dosadne mustre !!!

a onda i malena kragnica  na džemperiću …

na sve to,  umesto pravih dugmadi  opredelila sam se za ručno radjena , heklana dugmad koja sam naučila raditi od moje bake .Heklano dugme izgleda ovako …

… a kako se radi ?!

Da li Vas interesuje ,samo recite !?

SAMO RECI, DA LI ŽELIŠ DA ZNAŠ

HEKLATI I ŠITI ,I TI …

MADE BY ME ĆE TI POKAZATI …

4 comments on “Bebi komplet ( štrikanje )

  1. Ljubinka kaže:

    Bas su slatki i džemper i kapica!Svidja mi se ideja kragne i dugmad,ja ih isto takve radim,’topliji’ su od običnih:).Pozdrav

  2. Miki kaže:

    Prelepo,i ja ne volim dosadne mustre.

Ostavite odgovor

