Crveno ,na radost !


Kao što rekoh ,crveno na radost !

I opet ,trikotaža…podrazumeva se,i ovoga puta pamučna  .

Ovoga puta sam pokušala malo i da crtam .Najpre sam smislila odevnu kombinaciju i ( nekako ) je nacrtala .Nije loše za početak🙂

Zabavno je…uvek sam za odabir neke jednostavne i praktične kombinacije koja se može nositi na više načina .Ova je nosiva ovako u kompletu kao haljina bez rukava  sa bolerom  ali praktičnu nosivost ima  i sama  haljina u kombinaciji sa letnjim blejzerom .
Dezenirana i jako tanka lepršava ešarpa koja se nosi preko vrata i koja slobodno pada preko grudi  pravi dobru transformaciju  i originalnu promenu  i razbija monohromatsko izdanje …

Za sada ,monohromatsko izdanje …

malo sam se smešno slikala ,ali nema veze ,nazovimo to originalnost trenutka i kreatora  ! Neponovljivo je ,verujte …

…a evo i ,,ozbiljnog ,, izdanja🙂

6 comments on “Crveno ,na radost !

  1. Originalno, lijepo i praktično :))

  2. iskrica kaže:

    Jako lijepo! Crveno – moja omiljena boja🙂

  3. ljubinka kaže:

    Od svih ‘crvenih’ boja ova mi je najlepsa!Svidja mi se posebno bolero,a pohvale za to sto sve sijes da moze da se nosi na puno nacuna.

  4. Miki kaže:

    Odlicno uradjeno,kao i uvek,i boja jedna od mojih omiljenih.

Ostavite odgovor

