Letnji komplet od žoržeta


Kako sam divno proputila kroz svet šivenja  !!!

E ,sad, da ne bude da sam toliko vredna i da tako brzo šijem;ovo je takodje jedan  moj rad i mojih  ruku delo ali i modela kojeg  sam osmislila i sašila prošle godine .

I ovoga puta u  mom prepoznatljivom stilu ,dvodelni komplet šiven od žoržet materijala  . Materijal je tanak i lagan i pri dodiru ima sintnozrnastu teksturu . Štampan je  motivima koje vidite i verovatno se i sećate nekada su bili jako u modi haljine šivene od ovakvnog printa gde je materijan na tubi  štampanog printa od ruba pa nadalje sa sve redjim motivima. Možete zaključiti da je i ovo jedan od tih.

Želela sam da to iskoristim na neki moj način ,pa sam se opredelila za suknju koju sam sašila od ivičnog dela i dobro štampanog printa .Za bluzu  sam iskoristila manje štampani deo . Na struku ležerno postavljen kaiš od istog materijala. Obod ,,čamac,,  izreza  oko vrata i rukave dekorisala sam  divnom  i neobičnom čipkom u bež boji .

Nisam se koristila šnitom već onako , po mom … tri put meri jedan put seci ,sitan štepak ,polako …

evo i detalja …

Kompletan stajling ,izgleda ovako …


…pa u nove radne pobede !

6 comments on “Letnji komplet od žoržeta

  1. ljubinka kaže:

    Dobra ideja da razdvojis printove,na prvi pogled uopste ne deluje da je to platno iz jednog dela.Steta sto ne mogu da vidim cipku,slikaj i nju!!!

  2. Miki kaže:

    Mnogo lepo izgleda i odlicno ti stoji.
    Da si blize,da te ukradem na nekoliko dana,samo da mi pokazes kako krojis,onda gde bi mi bio kraj,bankrotirala bih kupujuci materijale🙂.

Ostavite odgovor

