Pruge ,prugice …


Uvek aktuelne ali i moderne – prugice ! No, nisu baš tako jednostavne kao što izgledaju posebno ako ste malo jače konstitucije.No,bez obzira na to ,ja sam kao i do sada jako teško odolela komadu trikotažne tkanine u mornarskom  stilu. S oprezom sam prišla zadatku  jer je u pitanju kvalitetna pamučna trikotaža.Odabir modela je morao biti prikladan za nošenje ali i pažljivo kombinovan kad su upitanju pruge ( čitaj ,,ja,,).

Sve u svemu ,opredelila sam se za dvodelni komplet – uska suknja jer takva meni najbolje stoji i tunika sa 3/4 kimono rukavima ,malo duža i dovoljno šira na bokovima da se završava u jednu širu ranflu a da sve u kompletu izgleda kao haljina .Monotoniju pruga sam ,,razbila ,,na suknji koju sam krojila poprečno.I ovoga puta ,za promenu nema talasastih rubova i ako je more u pitanju.

E ,sad moram da se pohvalim i još jednim .Pisala sam već… kod mene je uvek problem  fotograf.Ali …kako je tehnika namojoj strani ,fino izučim novi fotoaparat i iskoristim mogućnost da sama sebe fotkam. I evo  prvenca ! Nisam još zadovoljna ,jer ja uvek komplikujem stvari i kad treba i kad ne treba ali bez obzira na to ,zadovoljna sam !!!Valjda se to i vidi .Malo  zabave nije na odmet .

10 comments on “Pruge ,prugice …

  1. natasha bi kaže:

    Odlicno ti ovo stoji. Prvo sam mislila da je komplet mada je super je mozes i odvojeno da nosis. Bas lepo izgleda i ne vidi se, kako ti kazes, jaca konstitucija. Super je. Odlicno si iskoristila fotoaparat. I slika je uspela, nema sumnje. Videla si sigurno i da imas tajmer, mozda i vise opcija tj. na koliko sekundi da das sebi dovoljno „fore“ da se namestis, a neki imaju i podesavanje da slikas vise slika za redom tj. sam da slika.. Pozzz

  2. ljubinka kaže:

    Super si „ukrotila“prugice!Gornji deo dobro osmisljen za razne kombinacije…

  3. Miki kaže:

    Super ti stoji,svaka cast na odlicnom radu.
    Slika je odlicna,sada ti nece trebati asistent.

Ostavite odgovor

