… nagrada …što da ne ?!


Nagrada !!! Što da ne …

I za ovu nagradu postoje pravila:

  1.     Zahvali osobi koja ti je dala nagradu s linkom u postu.
  2.     Odgovori na slijedeća 4 pitanja.
  3.     Daj nagradu drugim blogerima.

E dragi moji ,nagradu sam sama preuzela od drage drugarice GOOD GHOUST.Mislite da je slobodno ,ne nije !

Dozvoljeno je !

Zato ,dobri moj Duše ,HVALA !!!

ali …

ovu istu posvećujem onima kojima je potrebna ,kao podrška  na  putu u svet blogera !Pa ću je ,od srca posvetiti  njoj.

Ako i Vi imate nekog tako ,sledite moj primer . Nesebično davanje je uzvišeni čin ! Tako male stvari nas čine srećnima!

Ne zaboravite to !

Nikada !

 
Pitanja:
    1.Koliko  dugo bloguješ?
… od marta ,treća godina …
    2.Navedi  1-2  razloga zbog kojih si počela s blogom?
… želela sam ,tu su svi razlozi …
 
    3.Kakve blogove voliš pratiti/čitati?
…kreativene ,volim pisanu reč ,volim medicnu,volim blogove o zdravoj  hrani i kulinarskim receptima
 
  Da možeš popraviti samo jednu stvar u vezi s blogom, što bi to bilo?
… teško je jednu jer ja uvek tvrdim da može bolje … a do cilja i realizacije zamisli … menjam,tražim ,eksperimentišem …
Nagradu prosledjujem :

6 comments on “… nagrada …što da ne ?!

  1. ljubinka kaže:

    Hvala za nagradu!!!

  2. melanzana kaže:

    Čestitke na lijepoj nagradici !!!!!

  3. Nema na čemu, zaslužila si..
    kiss

Ostavite odgovor

