BIti il′ ne biti … pitanje je sad ?


 

Biti il′ ne biti … pitanje je sad?

E,sad zaista ne znam šta da Vam kažem .Da li postoji iko ko ima dva gravatara ? Verovatno da ne!

Kolika je moja nedoumica bila ,da li da se odvažim i promenim postojeći  ili da dodam još jedan ,vidite i sami .
Ovaj novi  daje potpunu sliku o blogu – od svega po malo ..šta ćete kreativna duša i mnogobrojna kreativna izražavanja …

Ovaj prvi ,potpuna slika mene same ,crnka koja štrika i mačka koja se šunja ,mrsi klupčiće ,prede …

( za one koji nisu shvatili ,ja obožavam mačke )volim i druge životinje ali najviše  mace !!!

Pa,lavica sam ja ,šta da Vam kažem – ili jesi ili nisi LAV!

I tako da ne bi komplikovala stvari ,odvažim se i dodam još jedan . Pa ko želi ,neka bira ,po želji !!!

Zdravi i veseli mi bili ,svi …

…uz … Made  by me !

9 comments on “BIti il′ ne biti … pitanje je sad ?

  1. AnaJan kaže:

    Meni se novi gravatar mnogo vise svidja, iskrena da budem. I to iz jednog prostog razloga – na njemu pise o kom blogu je rec. Prvi je super dizajniran, ali ko ne zna za tvoj blog, nema predstavu o cemu se tu radi, samo gledajuci u slicicu.

  2. Dragana kaže:

    Oba su zanimljiva!

  3. Master kaže:

    Za mene je bolji stari,ovo je suviše kičasto.
    Lijep pozdrav za Dragicu 🙂

  4. binka kaže:

    I jedan i drugi su lepi,ali meni je lepsi stari,mozda uz neki dodatak…

  5. Nelia kaže:

    Agradecida pela sua visitinha e tenha um ótimo domingo.
    Abraço
    Nélia

Ostavite odgovor

