Heklano milje


Mali tabletić … detelina sa četiri lista …za sreću …

Ovaj tabletić je izvučen iz već postojeće šeme stoljnjaka .Kako ja ne volim baš velike ,klasične heklane stoljnjake  morala sam nešto da uradim po svom. Otuda i ovo milje .Heklana sredina koja zaista podseća  na detelinu sa četiri lista .Može da posluži i kao nadstoljnjak a i za manji stočić .

Milje sam ranije heklala ,da ne bude da se hvalim i da sam neka vrednica .Trenutno se sve odvija pod parolom posao ,posao i samo posao –  tako da jedva stižem do svojih hobija .


Do nekog  novog posta …🙂 srećni mi bili !!!

9 comments on “Heklano milje

  1. melanzana kaže:

    Milje ti je prekrasan!!
    Čestitam na nagradi iz predhodnog posta, vidim i ja sam u igri, hvala puno!!!!!!

  2. Miki kaže:

    Mnogo je lep,romantican.

  3. binka kaže:

    mali i prelep!

  4. величанствен поднесе, врло информативан. Питам зашто супротно стручњаци овог сектора не приметити. Требало би да наставите писање. Сигуран сам, dragicap.wordpress.com већ базу велики читалаца!

  5. Nelia kaže:

    Muito elegante e delicado
    Abraço
    Nélia

Ostavite odgovor

