Haljinica od lana


Haljinica od lana ,nežno ljubičaste boje . I dok pripremam post ,zaključujem da je kod nas  sam sve ,,ljubičanstveno ,, i da sam se jako ,,vezala,, za ovu boju .No ,kako je  osećaj i zadovoljstvo, meni kao mami koja je maštala da jednoga dana šije svojoj devojčici haljinice ( … i domaštala ) kao i osećaj zadovoljstva moje devojčice kada istu nosi  čaroban ,onda i neka je – ljubičanstveno !

Haljinica je šivena prošle godine i divno  je nošena  prošlog leta  a može se nositi i ovog . Lan ,sam po sebi prijatan i  udoban  za nošenje ,baš zahvalan za leto .

i kao i dosad ,malo detalja …

 

 

7 comments on “Haljinica od lana

  1. Miki kaže:

    Svaki detalj je na svom mestu,perfektno uradjeno,i jedna od mojih omiljenih boja.

  2. goodghost5 kaže:

    lijepo :))

  3. natasha bi kaže:

    Preslatka haljinica. Tako nezno izgleda u njoj. I prethodna tunika ti je genijalna, mnogo mi se svidja

  4. melanzana kaže:

    Predivna haljinica, boja prekrasna, Keka u njoj izgleda preslatko.

Ostavite odgovor

