Roze komplet


Roze komplet…Materijal sam kupila kao i za sve do sada,ko zna kada.Kad god zgodnu priliku nadjem ja kupim 2 m materijala ,da se nadje. Tako i ovaj.

S obzirom, da volim klasiku a i da je  metraža materijala bila knap odlučila sam se za šivenje dvodelnog kompleta .Klasična uska suknja sa malim šlicem pozadi za donji deo kompleta , dok za gornji deo sam se odlučila da to bude nešto kao klasična bluza ,kratkih rukava .U kompletu izgleda kao haljina a vrlo praktično i za druge  kombinacije.

Iskreno ,vrlo retko iskoristim šnit u originalu ,uvek nešto modeliram po svom ,ovde mislim na šivenje gornjeg dela .Za gornji deo  iskorišćen je  šnit za klasičnu  žensku košulju .Mislim da ćete teško verovati ;šnit je malo stariji od mene ,original je BAGAT-ov i traje od kad je moja mama bila na kursu  šivenja -naravno ja tada nisam bila ni planirana .

Evo malo detalja…

kopčanje sa ledjne strane

i malog   detalja – divne  dekorativne trake našivene na prednjem delu i na rukavima .

Sveukupni stajling uz obavezni akcesoar dopunjen je i ešarpom o kojoj sam pisala ovde .

4 comments on “Roze komplet

  1. Miki kaže:

    Divan komplet, kao i esarpa.Odlicno ti pristaje,a veoma mi se dopada i prica o snitu tvoje mame.

  2. melanzana kaže:

    Prekrasan kompletić.. i kroj i boja, pravo ženski!!!
    Bagat krojevi, baš sam se iznenadila, nadživjeli su i samu tvornicu….
    Lijep pozdrav.

Ostavite odgovor

