Poseban ,izazovan ,praznični …post


Heklica kao čarobni štapić ,malo konca u boji i sve to ,pretvarite uz pomoć veštih ruka i malo vremena  u  čarobnog leptira. Dekoracija koja čuda čini .Pustite mašti na volju a leptirića zadržite pažljivo –  kao broš na kapi ,džemperu ,torbici …

Ukoliko želite da na trenutak budete čarobna vila ,evo šeme za heklanog leptirića;uradjeni cvet -leptirić presaviti na polovinu kako bi dobili krila i uraditi pipke leptiriću …

Ovaj post je poseban .Predstavlja nastavak svih izazova koji su se dešavali u predhodnih petnaestak dana .Tu mislim na blog igrice i na nedeljni izazov ,,Jedna nedelja ,jedan kroj ,,.Iskreno ,ovaj poslednji mi je pričinio neobično iskustvo ali i  zadovoljstvo .I ako nisam za eksponiranje ove vrste ,pristala sam na igru i oduševila samu sebe .Pa, ipak sam ja lavica ! Nije bilo ni teško  ni  zahtevno jer dosta toga sam sašila sebi i sve je to deo mene i mog stajlinga .Posebno ,neobično … pri čemu se ovom prilikom  zahvaljujem mojoj bloger drugarici AniJan.

Malo je reći da  Ana odlična u realizaciji svog hobija – ona je fantastična !

Ovde posebnu zahvalnost dugujem svojoj saradnici i  koleginici Nadi ,koja je bila zadužena za fotografisanje… a tako mi je trebao fotograf! Ona takodje spada u jako kreativne  i umešne  dame ali to radi isključivo za svoju dušu .

Aha ,da otkrijem misteriju do kraja !

Posebnost ovog posta dugujem takodje kreativnoj i dobroj bloger drugarici  Miki  koja me je inspirisala svojim blogom i  skrivenim izazovom  iz posta sa njenog bloga – Moje male kreacije   koji je posvećen leptirima .

Sve više i više volim  kreativne izazove  ,ko zna ,možda se još koji sprema .Razmislite kada pišete svoje tekstove ,možda nekome i zadate zadatak!

Svakako ,ovaj post posvećujem svim bloger dugaricama i svima koji posetiše ,kao i onima  koji će posetiti blog MADE BY ME … Ovo je i moj mali praznik i posvećenost obeležavam malim simboličnim stvarima i velikim bloger iskustvima koja smo podelili u ove dve godine koliko trajem!

Izazovi tek počinju !!!

6 comments on “Poseban ,izazovan ,praznični …post

  1. melanzana kaže:

    Prekrasan leptirić majstorice!!!!!
    Divim se svim ženama koje znaju sebi nešto skrojiti i sašiti, po meni, to je prava umjetnost.
    Puno pozdrava!

  2. natasha bi kaže:

    Preslatko. ja volim da heklam, to me smiruje

  3. Miki kaže:

    Prelep leptir,moracu i ovaj model da uradim(uskoro cu imati kolekciju, kako sam pocela :)))

Ostavite odgovor

