Izazov br.1


Izazivač je …

OUTBOX fashion@stuff

PRAVILA su sledeca:
  • Morate odgovoriti na 11 pitanja vašeg izazivača i postaviti novih 11 pitanja
  • Morate izabrati 11 ljudi i obavestiti ih da ste ih izazvali
  • Ne možete izazvati osobu koja je vas izazvala
... a pitanja su :
1. Kako ste dosli na tu ideju da bas tako nazovete vas blog?
Jednostavno ,to je moje drugo JA – kreativni svet u kome se nalazim i radim ; a drugi  takodje,pa, moja kuhinjica ,kako drugačije.
2. Sta mislite o modnim blogovima?
Uvek  rado zavirim da vidim šta je ,,in,, a onda  stvaram svoju modu .
3. Koliko ste kreativni?
Pošto sam konkretna (a ne neskromna) ,mislim jako puno ,a najbolje procenite sami ,imate priliku ,jednim klikom -Made by me … će Vam reći !
4. Koju kreativnu vestinu bi ste voleli da znate?
Možda dekupaž ,jer to nisam probala .
5. Koliko se razumete u kompjutere?
U kompjutere kao kompjutere malo i ne zanimaju  me dok rade a što se tiče operativnog dela ,dosta ,od primene svih stavki u  osnovnom paketu ,interneta ,što se podrazumeva ,znam i  AUTO CAD.
6. Koje je vase zanimanje?
Po zanimanju -tehnolog za mašinsku obradu metala ali trenutno radim kao rukovodilac  jednog od sektora u preduzeću .
7. Sta gledate na televiziji?
Ništa i sve! Interesantno ,ali trenutno najviše vesti ,ni sama ne mogu da verujem ,ali ako nečujem svake ,ništa ! A sve ,to podrazumeva da televizor stalno radi dok ja radim bilo šta drugo .
8. Da li mislite da je internet koristan?
Ako ste dovoljno pametni i koristite ga u najbolje svrhe ,vrlo je koristan!
9. Vas modni stil …
...je moj modni stil ! Bez opterećenja, ono što trenutno nosim treba da me čini srećnom i dovoljno je da sam samo ja srećna  i da se meni svidja !
10. Vasa najveca zelja je…
... ima ih ,ali ne opterećujem se njima ,ponekad je dosta i što ih poželim,možda će nekima biti nejasno ,ali ne treba želeti nerealno i nestvarno ,a ono malo ,što te ,,oživi ,, polako želiš i stremiš ka cilju .
11. Da imate puno para sta najradije uradili?
Bilo bi mi dovoljno da nemoram da kalkulišem ,već da znam da u svako doba mogu da  kupim sebi  i sebi dragim osobama ono što trenutno poželim!Uglavnom sitnice ,verovali ili ne !
Izazov upućujem :
  1. Moje male kreacije
  2. Štepalica
  3. Melanzana
  4. Unikatea
  5. Good goast
  6. Tangolina
  7. Šivenje i krojenje
  8. Deco salvete
  9. Iskrica
  10. MIka 61
  11. Sulless
…pitanja:
  1. Koliko vremena Vam oduzima rad na blogu i pisanju postova  ?
  2. Da li rado ostavljate komentar na blogovima koji Vam se dopadaju ili to radite ,,po šablonu ,, prijateljicama i poznanicima?
  3. Koji hobi najviše volite ?
  4. Da li valorizujete svoje rukotvorine ili radite ,,za svoju dušu,,?
  5. Da li posećujete i učestvujete na sajmovima rukotvorina ?
  6. Koliko ste veština  naučili blogovanjem a koje niste znali ranije ?
  7. Da li pratite sopstvenu statistiku bloga i koliko Vam to znači?
  8. Da li ste pisanjem bloga postali saradnik u pisanju nekih časopisa ?
  9. Volite li da čitate i koju vrstu literature?
  10. Pišete jedan ili više blogova …
  11. Brendirana roba ili ne …
Hvala Nato  ,
što se seti mene ti.
… i  ako ne  znam šta ti bi ,
ja ti odgovori′ …

2 comments on “Izazov br.1

  1. tangolina kaže:

    Izazvana odgovorila izazovu😉
    Hvala na igranju🙂

Ostavite odgovor

