Još jedna suknja …


Iskreno ,ne znam kad sam zadnji  put nosila ovako duge suknje ,ali odlična su zamena za pantalone koje ja baš i ne volim mnogo .Zašto ,ne znam ni sama.

Suknja je ravna ,sečena u predelu bokova . Postepeno se sužava i ima  preklop je sa leve strane  u donjem delu . Preklop je zatvoren do iznad kolena  i dekorisan, mojim ,čini mi se već ,prepoznatljivim identitetom  u delu handmade/a  i kad je šivenje u pitanju . Zadnji deo je sečen  zbog zakopčavanja.

Evo detalja…malo je tamna kombinacija  pa je teže i videti, a i ovaj fotosešn mi  ne ide najbolje … 🙂

Za detalj sam odabrala diskretnu grančicu  sa pet listića ,ručno šivenu i našivanu , sa malo veza meliranim koncem .

I na kraju ,drage dame ,priznavale praznik ili ne ,posvetite makar jedan dan sebi  jer vaša malenkost to zaslužuje !

5 comments on “Još jedna suknja …

  1. tangolina kaže:

    Prelep ukras – i dobro kažeš sad već prepoznatljivo tvoj stil 🙂 joooj ala ćemo se jednog dana praviti važne- kad budeš poznata i razviješ svoju modnu liniju! 🙂

  2. melanzana kaže:

    Jako lijepo draga moja, suknjica nikad dosta!!!
    Pozdrav.

Ostavite odgovor

