Made by Keka…


Valjda se ovako počinje… Moja mala princeza Keka  nikako ne dopušta, da bilo koja moja kreativna aktivnost prodje bez nje. Zato  kod nas postoje odredjeni ,,ozbiljni ,,dogovori  a oni su uglavnom vezani za dane kada sam ja  potpuno slobodna i mogu se posvetiti  ,,našim kreativnim vratolomijama,,.Radost takvog dogovora teško da mogu opisati, samo Vam mogu reći da se uvek završava pitanjem ,,A,jel′ ceo dan ćemo ,,to,,( misli se na te kreativne vratolomije ) da radimo ?!  Ceo dan!!!

I onda ,aktivnosti su tematske – nekada je to šivenje ,nekada ,heklanje,nekada slikanje,nekada pravimo  ukrase ,seckamo papiriće … jednom rečju , igramo se ,pa šta ispadne -ispadne !

Ovoga puta je bilo šivenje svečane haljine za Barbiku .Doduše,  ja sam se bavila reciklažom a to je njoj bila dobra inspiracija da šijemo lutki haljinu.I uz igru ,veruj te mi razgovaramo o ozbiljnim stvarima:kako se uzima mera,šta je dužina ,obim … ima tu svega pomalo.

I evo ,uz njeno krojenje donjeg dela haljine,seckanje   i moje malenkosti kao šegrta ,,ispade,,novi svečani stajling za g-djicu Barbikicu …

Kada se umorila od poziranja, sela je da se malo odmori …

Eto ,mala priča o maloj mojoj kreatorki … ko zna ,možda se zaista tako počinje?! Bilo kako bilo ,najvažnije je da smo se mi lepo zabavile ! Ah,da ne zaboravimo ,da pomenemo i batu koji nam je pomogao u programiranju  jednostavnog  programa za uredjivanje slika. Sve što je dobro treba pohvaliti !

14 comments on “Made by Keka…

  1. Miki kaže:

    Oduševljena sam postom,bravo za Keku ali i za mamu.Nadam se da ću ja imati takve dane sa mojom kćerkom,kad bude malo starija.

  2. melanzana kaže:

    Draga moja Keka, jako mi se sviđa tvoja kreacija. Haljinica ti je ispala baš savršeno!!U njoj je barbika još ljepša, bravo i za mamu – šegrta.

  3. natasha bi kaže:

    e, pa super ti je post. bas si sve lepo opisala, skoro da vidim sebe i svoje cerke dok citam svoj post. imamo i mi puno kreativnih momenata. to je divno. cak i samo to vreme vec je dovoljno samo po sebi da te ispuni bez obzira na rezultat. Bitno je da im to negde tamo ostane, pa ko zna, jednog dana..cime ce se baviti.. Puno pozzz

  4. GGood GGhost kaže:

    Odlično! Bravo i maloj i velikoj kreatorici. Zasigurno ti tako počinje. Mene ti je moj otac (s obzirom da sam jedina, nemam braće) vodio svugdje sa sobom a isto tako me je i podučavao onome što je on radio. Bilo to neki popravci oko auta, bilo šivanje, I mogu ti reći da sve ono što je on meni tada pkazivao a ima tome i preko 20 godina sve to još i dan danas pamtim i znam raditi.
    Zato samo naprijed i uči zajedno sa svojom malom Kekom

    • Hvala ti ,tačno tako ,veruj mi da mi je namera i bila ta ,da se roditelji više druže sa svojom decom,da ih upćiju na kreativne stvari ,da razmišljaju na takav način ,da budu sretni i uživaju u malim stvarima i da kao takvi ljudi ,sutra ,znaju da tu sreću prenesu na druge. Na poslednjem mestu je bila haljina za lutku. Još mi je draže ,kada ima Vas koji tu suštinu prepoznajete a meni je je ona jako vredna ,kao i ovakvi komentari…

      … i na kraju i ja sam ,,pomagala ,,tati kad sam bila mala pa sam postala mašinski inženjer i kad bih opet birala opet bih bila to . Obožavam specifična zanimanja -,,teška ,,koje rade žene.
      Pozdrav

  5. AnaJan kaže:

    Ne znam ko nije ovako poceo? Svaka cast za kreaciju, uskoro ce mlada dizajnerka praviti modele u realnoj velicini 🙂

  6. iskrica kaže:

    Ja sam mama tri djevojčice i ovaj tekst me potpuno podsjetio na moje druženje sa dvjema starijim djevojčicama (pošto je najmlađa još beba).Ponekad nisam sigurna da li u tim kreativnim vratolomijama uživaju više one ili mama 🙂 Divan post! Pozdrav!

    • Hvala Iskrice,drago mi je da je tekst posta izazvao takve reakcije i da ima još mama koje se na taj način druže sa svojom decom. Najbolji primer svojoj deci smo mi ,u svemu .A uživanje ,mrtva trka ,verujte mi …
      Hvala Vam,pozdrav za Iskru i Iskrice…

Ostavite odgovor

