Bloger nagrada/e … za Dan zaljubljenih … može ?!


Ovu bloger nagradu sam dobila od kreativne blogerke Miki i njenog bloga MOJE MALE KREACIJE ,koji srdačno  preporučujem.Svratite ,i ako je mlada u svetu blogera ima se mnogo čega interesantnog videti!

I dok sam  spremala post stigla je još jedna nagrada od blogerke MELANZANE,jako kreativne ,vredne i vrlo svestrane blogerke. Takodje ,srdačno preporučujem da i nju posetite.

Prilikom preuzimanja nagrade treba napisati 7 stvari o sebi i izabrati 15 blogova kojima se prosledjuje nagrada.

O sebi :

  1. volim da heklam
  2. volim da štrikam
  3. volim da slikam
  4. volim da šijem
  5. volim da pišem
  6. volim da plešem
  7. lično ,osećajna i jako romantična

A kome proslediti nagradu?! Iskustvo mi govori da neke blogerke ne vole ovu vrstu pažnje,no bilo kako bilo ,ja ću kao i svaki dobar djak, svoj zadatak da obavim na vreme i po propisu ,uz veliko hvala na nagradicama koje doživljavam zao znak pažnje  i priznanja kreativnih ljudi  za kreativno stvaralaštvo  moje malenkosti.

Nagrade dodeljujem

  1. Casalinga
  2. Moje male kreacije  ( II nagrada)
  3. Dblog
  4. Jassna
  5. Agroekonomija
  6. Sulles
  7. Deco – salvete
  8. Unikatea
  9. Good ghost
  10. Magiadocrochet
  11. Heidi Bears
  12. Janja croche
  13. Knitting club
  14. Crochet e moda
  15. Šivenje i krojenje

Bilo kako bilo ,ovoga puta želim da se na ovaj način zahvalim onima sa kojima ,do sada nisam  prosledjivala nagrade a sa kojima sam najviše komentara podelila ,kao i poseta, ,koji su takodje deo kreativnog sveta  i bave se ovim ili nekim drugim kreativnim umećima. Zato drage moje ,ako i ne želite da se bliže upoznamo kroz sedam simboličnih sitnica ,odnosno  da učestvujete u nagradama ,razumeću ,poštovanje je  sigurno  lična stvar ali je vreme  tolerancije i poštovanja prava   …  obavezno ! Žive i zrdave Vi meni bile !!!

Ako se umete radovati sitnicama ,onda ste ,,prave,,!

Srdačno vaša, Dragica

19 comments on “Bloger nagrada/e … za Dan zaljubljenih … može ?!

  1. Dragana kaže:

    Hvala, Dragice!
    (kako se preuzimaju nagrade?)

  2. melanzana kaže:

    Juhuhuuu.. još nagradica….
    Hvala Dragice na nagradama i na lijepim riječima.
    Preuzet ću ih večeras, hvala još jednom.
    Pusa…

  3. Jelena kaže:

    Hvala od srca Dragice. Srce sa šemom je predivan poklon.

  4. […] sam svratila na blog kod Dragice da vidim novi članak i uočih svoje ime među nagrađenim blogovima, ali nisam imala vremena da se […]

  5. Jassna kaže:

    hvala!
    nista lepse nisam mogla da dobijem!!

    od srca ti hvala i na danasnjem osmehu :*

  6. Nataša kaže:

    Meni je ovo odličan način da vidim dobre blogove koje do sad nisam videla i koje ne pratim. Odličan izbor Dragice!

  7. Miki kaže:

    Hvala za ovu slatku nagradicu,ovih dana ću je preuzeti,i hvala na lepim rečima.

  8. Sulless kaže:

    Hvala od srca :*

    Kopiram nagradicu danas. obradovala si me draga :}❤

  9. Sonja kaže:

    hvala od srca na nagradi draga.nisam je do sad vidjela jer nisam stigla. pozdrav, ostani dobra i vrijedna kao do sada. .

Ostavite odgovor

