Zeleni komplet -jakna i suknja


      

       Šivenje je moja velika ljubav!

Zasigurno je ,da  ovoj temi nisam puno posvetila      pažnje  u pisanju bloga za sve ovo vreme ,ali …

… vremena se menjaju ,i evo priče …

Kolika je moja pasija prema šivenju i  materijalima dovoljno  je ako kažem da ,vrlo često udjem u radnju i gledajući materijale i raznorazne teksture  obasipa me plima  misli i ideja i pomama za šićem.Tako inspirisana ,svačim pomalo , slažem u svojoj glavi želje i  kockice, za meni neke potrebne ,ponekada (kao i većina dama) nepotrebne odevne predmete ;bitno je samo da  nešto šijem.Kraj ove priče uvek ima svoj  zajednički imenitelj- sašiti  potreban ,nosiv i  praktičan  model.Ako još može da bude i  multifunkcionalan … To je pravi dobitak !

Ne sledim slepo modu ,jer moda je za mene ono u čemu sam  svoja,doživljavam je kao lični odraz svog   personalitija  i u kojoj se ja ,kako ja volim da kažem , osećam…

,,like as million dollars… in cash,,.

Ovaj materijal sam dobila na poklon  od meni drage osobe koja me ,zaključujete  jako dobro zna .Dugo ,dugo  sam mislila kako da ga najbolje upotrebiti ,i ... odlučila da sašijem zimski komplet .

Evo mog kompleta … prva kombinacija …

Komplet je sašiven od vunenog štofa u divnoj zelenoj boji. Gornji deo  mje kraća jakna zbog čega je za mene jako praktična kao vozača  automobila (zato i ne volim kapute ,osim u specijalnim prilikama ).Model je radjen po šnitu- Burda 10/2006.

Jaknu sam modifikovala tako što sam  ,,obrisala ,,kragnu .S obzirom da volim marame ,ešarpe ,krzna i tome slično ,odlučila sam na ovaj korak .

Drugi deo  modifikacije odnosi se na to da sam  dodala divnu traku  sa resama ,sa još divnijim bojama koje podsećaju na  ,,paunovo pero  ,,,o čemu sam već pisala .

Suknje odavno  već modeliram sama i u većini slučajeva je to  klasična suknja, jer mislim da je to model koji mojoj konstitiuciji najbolje odgovara ; iskreno,  u njoj se i  najbolje osećam. Suknja je na zadnjem delu sečena i ima ,,dublji ,,šlic.

Ceo komplet je postavljen…

I eto moje klasične  zimske komplet kombinacije .

Za drugu varijantu ,  kombinujem  suknju  i rolku  koju  dopunjujem  ručno radjenom i vrlo   efektnom ogrlicom   koja daje  toplu notu i  ležernost u ovom hladnim zimskim danima !

14 comments on “Zeleni komplet -jakna i suknja

  1. melanzana kaže:

    E svaka ti čast, kompletić ti je predivan. Skrojiti i sašiti ovako nešto meni je nemoguća misija. „paunovo pero“ kao da je izmišljeno za taj kompletić.
    Ćaooo…

  2. Dragana kaže:

    Super!

  3. MariD kaže:

    Odlično izgleda!

  4. miki kaže:

    Komplet je pravi pogodak.I tvoj slogan mi se mnogo svidja,slaze se sa kompletom .Pozdrav.

  5. melanzana kaže:

    Navrati, čeka te nagrada….

  6. Danijela kaže:

    Lep komplet, odlično si ti to uradila, ali najbitnije je to da ti dobro stoji i da se u njemu osećaš prijatno 🙂

Ostavite odgovor

