Važno obaveštenje


Obaveštavam Vas ,da sam vrlo ponosna na rubliku  u kojoj možete postavljati svoja pitanja i na koja ću Vam,i dalje  još radije davati  odgovore. Ručni rad je stvar umeća  a internet nudi hiljade i hiljade šema ,objašnjenja  uputstava…Ali ,uvek postoji nešto što prepoznajemo kao posebno i kao takvo nam se dopada  ;ako je to nešto od  sadržaja bloga MADE BY ME ,mene kao stvaraoca može samo da  raduje  činjenica i mogućnost  da  Vam mogu  pomoći.

No,problem je u sledećem. Nakon postavljenog pitanja, meni su potrebna i neka dodatna objašnjenja- ne znam koliko ste vešti u npr.heklanjanju ili ste početnik,ne znam da li i koliko umete da čitate šeme,koji je odabir konca ili vunice  kojim želite raditi  i tome slično .

Na sva pitanja sam do sada odgovarala i trudila se da dam detaljna objašnjenja;sa mnogima sam ostvarila  i blogerski  kontakt ,u smislu da se pozdravimo i upitamo za zdravlje ponekim mailom,i dan danas.Ima li šta lepše od toga ?!

Ostvarene   ,,zajedničke ,,radove u povratnim informacijama  koje sam dobijala ,kao i  fotografije, vrlo rado sam objavljivala  u posebnim postovima .To mi  je pričinjavalo i čini mi  posebnu radost,medju njima i  par komentara (na ovu temu ),nezamerite ,pamtim jedan ,a to je, da je ovakvo ponašanje za primer  blogerima kako se trebaju ponašati .

U zadnje vreme ,na postavljena pitanja i naknadne moje upute,i pored želje da pomognem   ne dobijam povratne odgovore .Neke upite sam uputila i po dva puta. Iz ovih i sličnih razloga

odlučila sam,

da svoju praksu dosledno sledim i  dalje ali da na svaki neodgovoreni upitni  mail ne  dajem odgovore .

Razlog je jednostavan ,vreme je novac a ako imate dobru volju da nekome pomognete a ,,feedback-a ,,nema ,čemu trud a i potreba za odgovorom?!

Ujedno obaveštavam Vas ,da je sadržaj bloga zaštićen zakonom o autorskim pravima i da je zabranjeno svako neovlašćeno korišćennje sadržaja bloga  ,bez pisane saglasnosti autora, uz obavezu  navodjenja izvora sadržaja pri dozvoljenom korišćenju.

Uz najleše želje ,buduće kreativne susrete ,poštovanja  i uvažavanja  ljudi i njihovih dela …

srdačno, i  uvek od srca…

MADE BY ME …

8 comments on “Važno obaveštenje

  1. AnaJan kaže:

    Mudro i jasno! Iz licnog iskustva znam da nema vece nagrade od povratne informacije da je tvoje uputstvo i pomoc bilo od koristi; s druge strane, nema goreg destimulansa od osecaja da pricas u prazan zid.

  2. miki kaže:

    Slazem se,veoma je vazno dobiti povratnu informaciju.

  3. Sonja kaže:

    Slažem se u svakom pogledu. .ali ja sam se pomirila da ima svakojakih ljudi i da jednostavno više ne obraćam pažnju i da ne trošim ni trena više na takve osobe. .drago mi je da ste napisali ovaj post. .lijep pozdrav. .

    • Tačno Sonja,ali zbog ljudi koji su moji verni čitaoci i poštovaoci rada ,a i meni sličnima ,ne dozvoljavam da odsustvom odgovora stvaraju o meni sliku neodgovorne i nesavesne blogerke . Jednostavno ,uvek treba reći šta želiš ,predočiti stvari … i voditi se onom …što ne želiš sebi ne čini i drugima !!!
      Hvala ti Sonja ,pozdrav !

  4. natasha bi kaže:

    U potpunosti se slazem, i mislim da je hrabro sto si ovo napisala ali istinito. takodje se slazem i sa Sonjom. Veliki pozz

    • Hvala Natasha bi na podršci.Pomoći i pokazati je uzvišeni čin,ali … selekcija mora da postoji a i poštovanje se zaslužuje .Istina je jedina koja je ista i juče ,i danas i sutra ,kažu mudri ljudi.
      Veliki pozdrav za tebe !

Ostavite odgovor

