Ogrlica- paunovo pero


Krpice ,konci ,trakice ,perlice … ponešto uvek ostane od šića…

Inspiracija za ovakvu ogrlicu je ostatak o,5 m pozamanterijske trake sa resama  i moja fascinacija koloritom boja koje su ,onako, ,,baš ,,moje .Morala sam je iskoristiti a  nazvala sam je ,,paunovo pero,,.

… i malo (malo više) staklastih perli u obliku srca …

Malo konca ,malo šića …gotova je ogrlica !

7 comments on “Ogrlica- paunovo pero

  1. Dragana kaže:

    Prelepo, bas si talentovana!

  2. AnaJan kaže:

    Fenomenalna je, Draggice! Boja mi se jako dopada, a rese od perli su savrsene!

  3. melanzana kaže:

    Prekrasno, jako mi se sviđa!!!!!!

Ostavite odgovor

