Pončo od čoje


Pončo  sam sašila od zelenog čojanog platna. Želela sam nešto nekonvencionalno ,moderno ,nosivo i praktično.Obavezno je moralo biti  ženstveno .Tako sam se odlučila za model koji sam sama modelirala,upkos izučavanju mnogih modela na ovu temu i posete  mnogim sajtovima po internetu. Modeliranje ne treba potcenjivati ni u ovako jednostavnom modelima ali iskreno ,mnogo  je teža tehnička obrada materijala,posebno kada  se radi o našivanju krzna .

Sve to sam zamislila ovako …

Inače ,od istog materijala  sašila sam i  klasičnu suknju .

Pošto se radi o čoji opredelila sam se da ne našivam postavu ,najpre jer mi je trebao odevni predmet za ,,prelazno ,,vreme ,kada i nije tako hladno a kod čoje je to dozvoljivo ,makar za mene bilo .

Pončo ima kopčanje na prednjem delu  i fiktivno definisane rukave koji imaju isključivo namenu da pri nošenju ,,ne pomeraju,, model.

Kopčanje je skriveno …

Krzno sam   najpre obradila  krupnim cik-cak bodom kako se ne bi rasipalo.Nije nimalo jednostavno ,jer sečeno krzno se ,,linja,,na sve strane i treba ga savladati ,a pri tom voditi računa i o padu dlake samog krzna .Normalno radi se o veštačkom krznu u ovom slučaju bele boje .

Krzno sam  našila  sa spoljnje strane licem -na lice ,a onda sam zatvaranje radila sa unutrašnje ,ručno,  kako bi šav bio neprimetan a krzno zadržalo svoj volumen.

Izgled lica  …

Izgled naličja…

I na kraju moram priznati da sam lično jako  zadovoljna jer sam postigla željeno i rado ga nosim.

Kako volim šešire ,kapa koju sam radila je radjena  namenski.Ne može zameniti šešir ali  zadovoljstvo sigurno  može !

Do neke bolje fotke i kompletne kombinacije,priznajem…nikada nisam volela da se fotografišem ,kao malu uvek su me zbog toga zadirkivali ,ne umem  ni sada ,ali naučiću ,obećavam!


10 comments on “Pončo od čoje

  1. bensedin art kaže:

    Tako me podseća na Rusiju:)!

  2. melanzana kaže:

    Super izgleda i lijepo i toplo. Baš bi mi dobro došao, evo je kod mene počeo padati snijeg…
    Ćao.

  3. GGood GGhost kaže:

    Odlično si to uradila, svaka čast

  4. miki kaže:

    Woow,ja sam odusevljena.Prelepo.

Ostavite odgovor

