Modni detalji


Često čujemo modu ne detalji ,sa čime se ja u potpunosti slažem.Modu čini ,po meni lični stil ,jer  nosivost modela odredjuju mnoge stvari -prilika  u nojoj se nosi odevna kombinacija  ,konstitucija i proporcija tela ,lične percepcije i želje kao i mnogo toga još.

Za mene ,moda nije slepo praćenje modnih diktata već spoj personalnog identiteta  i odevne kombinacije u kojoj se osećate sigurno,  samopouzdano  i na kraju krajeva ,sami sebi ste lepi.To je dobitna kombinacija !

Često u šali ,znam i da kažem ,, like as million dollars… in cash,,

No, da se vratimo -modnim detaljima .Ove godine preporuka dizajnera je mnogo odevnih modela u printu  leoparda .I ako mi preporuka ide na ruku,iskreno ja  preferiram sitne detalje ove vrste i to samo kroz akcesoar ,jer mojoj konstituciji  nikako ne bi odgovarao odevni predmet!

Šeširi ,rukavice,mindjuše ,narukvice ,prsten,lančić,rešila sam da upotpunim još jednim detaljem ,a to je traka za kosu .

Šiven je od elastičnog materijala u aktuelnom printu.Upotrebljivost modela ista  kao u  ranijem postu – turban ili  traka za kosu.

Ostavite odgovor

