Malo klot ,malo frket…


Ovoga puta – štrikanje!

Nakon heklanih kapa  malo sam rešila da štrikam. Od raspoložive vunice zamislila sam traku za kosu ili grejač za uši  .

Šareno ,mekano ,toplo  , vrlo korisno  i preko potreban modni detalj  u  ove jako hladne zimske dane .

Osnovni uzorak štrikanja :

I red

2 petlje pravo ,2 petle naopako  (2 x klot ,2 x frket)

II red

povratne petlje raditi onako kako ,,dolaze,,

dalje … postupak ponavljati .

Nakon sastavljanja uočavate da su  šare  radjene simetrično a to nije slučajno . Ovaj način daje mogućnost da poput madjioničara promenite kompletan izgled trake za glavu  . Evo kako …

 

… i sve to zahvaljujući  beloj štrikanoj  alki koja promenom mesta  omogučava ,,2 u 1,,! Čarobno ,zar ne ?!

Štrikana alka je radjena dekorativno ,ima dve uske pletenice koje se uvijaju na suprotne strane i usku borduru sa leve i desne strane .

Uzorak:

2 x klot,2 x frket ,6 klot (3 plus 3 za pletenicu- desno  ) ,2 frket ,6 klot (3 plus 3 za pletenicu- levo  ),2 frket ,2 klot

povratni redovi se rade kao u predhodnom opisu .

I tako ,malo klot ,malo frket …

4 comments on “Malo klot ,malo frket…

  1. Sonja kaže:

    Preslatko, sjećam se da sam ko mala djevojčica nosila takve trake.

  2. miki kaže:

    Bas mi se svidjaju i boje i celokupan rad,super ideja.

  3. melanzana kaže:

    Ma super su, sviđaju mi se boje..

    A sad da zahvalim dragoj princezici Keki na komentaru,
    Hvala srce moje drago, baš si me lijepo iznenadila!!!!
    Vidim ja da si ti jedna draga i prelijepa djevojčica.
    Pusa od mene!!!
    Ćao

Ostavite odgovor

