Danas nam je divan dan…


Ovaj handmade se može samo slikom svrstati u naš KREATIVNI SVET !

I ako sam jako davno počela pisati blog  MOJA KUHINJICA ovo je možda dobra prilika da se malo oktivnije uključim u kuhinjske čarolije.Iskreno ,osnovni razlog što sam ,,stala,, na tom planu je što želim da sve predstavim  slikom ,u originalu ,onako kako je to stvarno u mojoj kuhinjici,a to traži dosta vremena ,koga na žalost svi mi imamo sve manje.

Dotle ,evo našeg slatkog handmade/a

Tema je  bila slikanje i  slikarski pribor.kreativna  umetnica je na  poklon dobila profesionalni štafelaj te je i  torta morala  pratiti zadatu temu .

Recept za tortu na staranicama MOJA KUHINJICA ,uskoro!

15 comments on “Danas nam je divan dan…

  1. miki kaže:

    Torta je prelepa,bravo.A maloj princezi srecan rodjendan,puno srece i da joj se sve zelje ostvare.:*

  2. Sonja kaže:

    wow, ovo je stvarno predivno, svaka čast. Pozdrav.

  3. agroekonomija kaže:

    Pišem komentar, ali ne znam da li će i ostati pošto mi se automatski brišu. Ne znam zašto?

  4. agroekonomija kaže:

    Dobro je, ostao je. Odlična torta i fotografija.

  5. melanzana kaže:

    Ja sam sad zbunjena, totalno..
    Torta je rođendandska, datum je jučerašnji, znači princezin rođendan…..a ja zakasnila?????….
    Sretan rođendan prekrasnoj princezici!!!!!!
    Torta je prelijepa!!!!Bila sam i na blogu „moja kuhinjica“, samo naprijed!!!!
    Pozdrav.

  6. Wow Dragice, pravi si umetnik! Srecan rodjendan tvojoj princezici!

  7. cy3a kaže:

    Срећан рођендан🙂 И пуно среће малој сликарки…

Ostavite odgovor

