Štep do štepa …


Mali akcesoari. Ostaci platna pretvoreni u male korisne stvarčice koje svakako svakoj dami trebaju .

Nikada dosta torbica ,nesesera ,fotrola …

Šiveni su od ostatka materijala  koji su preživeli šivenje suknje. Inače radi se o brušenom veluru ,koji ja obožavam jer podseća na kožu.Kako mi dodatnu inspiraciju uvek budi ,,to malo ništa ,,od čega volim da napravim ,,nešto,, i ove krpice su se pretvorile za vrlo kratko vreme u jedan mali neseser za šminku i fotrolu za naočare.

Inspiracija je bio štep ,tako da sam iskoristila tehničke mogućnosti mašine za šivenje i uz pomoć  istih dekorisala i prikrila obične štepove ,odnosno sastave platna …

 evo  male varijacije na zadatu temu ….

Pored jednostavnosti modela koji je uslovljen ,kako rekoh krpicama ,unutrašnjost oba modela su  obložena postavom.Vrlo su korisni i upotrebljivi  i ono što ja uvek volim da kažem  – originalni  !

…jer male stvari čine život…

…ako i niste takvog mišljenja ,onda jedno morate priznati  – i te kako ga ulepšavaju!


2 comments on “Štep do štepa …

  1. GGood GGhost kaže:

    Odlične su ispale te male stvari. I štep mi je super i cvijetić kojim si na kraju sve upotpunila..

Ostavite odgovor

