Snežna kraljica


 Ovo je naša bajka …bajka o Snežnoj kraljici!

… devojčice ko′ devojčice…čas bi da su princeze , čas bi da su kraljice…

i to ne obične ,već Snežne kraljice!


A ja  nisam vila, već obična (neobična ) mama !I  jedno je sigurno –   ispunjavam snove !!!

Model haljine koju sam  odabrala nalazi se u časopisu  BURDA  br. 2/2006 . Romantična haljinica sa čipkom koju sam modifikovala na svoj način. Radjena je po šnitu jer nisam htela da eksperimentišem previše ,mada moram priznati dobro se snalazim i u modeliranju ,ali i u ovom i u svakom drugom slučaju ,nekako me uvek  ,,plaše ,, rukavi. No,snalazim se.

Haljina je radjena od čvršćeg krep materijala u bež boji dok su detalji radjeni od  široke čipkane bordure.Čipka je takodje drap boje  malo jače nijanse  koju sam  naknadno  dekorisala  staklenim  perlama  .Rukave krasi detalj na  poprečnom sastavu i opšiven je uskom dekorativnom satenskom  trakom  u istoj boji

Kruna je radjena ,,posebnom tehnikom ,, kako bi  dobila na čvrstini ,nakon čega je takodje  šivena .Ukrašavanje krune  je u stilu sa haljinom .

Kraljica je kao i svaka dama želela da ima torbicu .Njena želja je meni zapovest!

U torbici smo sakrili  mnogo konfeta,  jer kakva je to kraljica ako nema moći da  naredi da ,,padne ,,sneg!

Torbicu  nisam radila po šnitu (vešta sam za toliko) a promenu sam izvela kako u vizuelnom delu našivanja čipke i perlica  tako i u delu  dna torbice . Dno sam ojačala i presvukla postavom a potom sam ga ušila za šav torbice.

A prsten ?!Prsten  je krio je čarobnu moć!!!

Radjen je od istog materijala ,takodje ,,posebnom tehnikom,,kao i kruna  kako bi imao čvrstinu moćne i ne otopive pahulje, ručno oslikane ,sa staklenim kamenčićem u sredini.

Zasigurno ,ovo je i najduži post koji sam napisala za sve ovo vreme .Koliko sam uživala u ovome što sam radila ,suvišno je pisati,kao i kolika je radost i sreća  moje ,,Snežne kraljice ,, .

O nastupu na Novogodišnjoj priredbi na kojoj je kraljica bila voditelj programa  ,nekom drugom prilikom.

I na kraju …

…ma kako izgledalo …

…ovo je zaista naša bajka !!!

13 comments on “Snežna kraljica

  1. Jassna kaže:

    prava princeza!
    nema reci da se opise haljina niti vasa bajka…
    zato cu maloj princezi pozelti da joj ceo zivot bude poput bajke🙂

  2. Miki kaže:

    Snežna kraljica je sigurno ponosna na sebe i na svoju mamu,haljina je izvanredna,kao i svi detalji,a najllepše je što je jednistveno,unikatno.Odličan rad Dragice,čestitam.

  3. bensedin art kaže:

    Zaista je kao iz bajke….

  4. agroekonomija kaže:

    Lepa haljnica i mala kraljica!

  5. melanzana kaže:

    Predivna je ova vaša bajka, a tek mala kraljica……ja ljepše i slađe kraljice ne vidjeh u mom životu, čarobna si dušo!!!!!!
    Draga moja, prekrasne su ti sve kreacije!!!!!
    Puno lijepih želja tebi i tvojoj obitelji u Novoj 2012.god.!!!!!

    • Hvala Melanzana ,drage su mi tvoje posete .Najlepše hvala na komentaru od mene ,i od kraljice,naravno .Volim ispunjavati želje,bajkovite naravno . Takodje ,želimo ti ,nas dve ,puno zdravlja ,sreće i uspeha u Novoj godini,takodje i tvojima!
      S tvojim posetama uvek mi dodje lepo vreme i dašak mora .

  6. GGood GGhost kaže:

    Slažem se, prava pravcata princeza.
    Prekrasno je sve, od početka do kraja

  7. škrabalica kaže:

    Kostim je savršen! Bravo mama!

Ostavite odgovor

