Novogodišnje igrarije


Kao što i sam naslov kaže , u dane kada sam sasvim sigurna  da su pripreme za  predstojeće praznike u toku ,preporučujem…igrajte se sa svojom decom !

Kreativnost ,mašta i ideje neka budu vodilje u svet igrarije ! Zaroniteu čarobni svet detinjstva ,setite kada ste Vi bili mali i sve to ,od srca ,prenesite svojoj deci.

Nije sreća kupiti ukrase za jelku! Sreća je mnogo veća!Kada od svih (gore navedenih) čarobnih sastojaka napravite male radosne ukrase  ,ispunite srce ljubavlju  a dušu oplemenite srećom!U haotičnoj atmosferi i kreativnom neredu kada se prepliću ruke ,velike i male ,kada se ne zna  ko boji a ko lepi ,mali ljudi odrastaju učeći kako da postanu dobri ljudi.

Da,da ,dobro ste pročitali!

Ja i sada ,a to ponekad kada  kažem, kako ih već zamišljam (mislim na svoju decu )kako će oni svojoj deci činiti sva ona sitna mala zadovoljstva i ,,gluposti ,, koja sam ja činila njima za ljubav ,ali i moji roditelji meni ,slušam ,kako me  osude na kratko ,jer tada ličim na tamo neku staru babu a ja ih uvek sa par primera vrlo brzo razuverim.To je moja  privilegija a oni su moja sreća,shvatiće to jednoga dana  !!!

Evo kako sve to  izgleda.

Malo reciklaže,rolna od ukrasnog papira i stari ukrasi za tortu ,malo boje,lepka  …

…a onda malo,ali samo malo , interesantnih makarona  …

,,Princeza,, nije imala mira i morala je svoj svet malo da lično oboji ukrasima od kolaž papira…

…i sve to, za predstojeću  školsku predbu koja je takodje, JAKO važna u našim životima !

Zadovoljstvo na licu Vaše dece je najlepši ukras koji Vam iko može dati a niko uzeti .I zato … uvek ,igrajte se sa svojom decom !

6 comments on “Novogodišnje igrarije

  1. Miki kaže:

    Divno,divno,divno…Srecna nova godina i predstojeci praznici.

  2. Jassna kaže:

    prelepo je!
    porodica kreativnih ljudi 🙂
    e posto ja nemam decu, jos uvek hehe, moracu sama da se igram sa makaronama 😀
    samo da ih ne pojedem

  3. tangolina kaže:

    Samo da prikupim sve radove i odmah ih postujem- od čestitki do kolača 🙂 Volim da se igram sa njima i da ih učim da je sam proces važniji od ishoda 🙂

    suepr su idejice- kao i uvek :*

Ostavite odgovor

