Moj kreativni svet


Ne znam kako da nazovem ovaj post.Moje drugo ja  ?! Umesto posta ?! Ili kako već ,ne znam ni sama .Možda, baš ovako –  MOJ KREATIVNI SVET !

Jer i ova mala priča je deo mene .A priča glasi :

Blog  MADE BY  ME   ima jako puno posetilaca ali i poštovalaca  svog rada i dela. Sve su to kreativni ,maštoviti ,inovativni ljudi.Meni je jako drago zbog toga ali zadovoljstvo je moje veće kada imate i stalne posetioce – blogere ,koji se bave nekim  drugim temama a koje se ne tiču ručnog rada,vunice i konca-pišu priče ,pesme ,tekstove iz svakodnevnog života  .Uvek su dobro došli a i ja vrlo rado ,,idem ,, njima u goste.

U stvari ,povod za navedeni post je sledeći: Prelistavajući blogove ,svratim  na blog  Tangolina (svratite i Vi ) i naidjem na objavljeni kratki post,naravno  ,ljubavni ,jako,jako  emotivan,što mene nikada ne ostavlja ravnodušnom.I normalno,ostavim komentar …sa zadovoljstvom!Jer ako nešto ne činite iz duše ,misleći da tako treba ,nemojte bolje ni činiti!

Kako je izgledala razmena kreativne energije iliti  komentara pogledajte posetom na gore pomenuti  blog ,mali deo toga pripada ovom postu ,a glasi …

Pisano dušom a ne perom ,čini mi se istina pokrivena velom…

Pišem ponekad i pesme i priče ,
stihove i rime ,
dušom ih dajem ,poklanjam sebe,
tako ti dadoh i ,,ovo,,malo sebe.
Al′ nemam smelosti a imam moći
pa nižem reči ,kad zatvorim oči,
osetim život ,osetim ljude ,
,ma neka… i tako lepo mi bude.

Eto, kako je izgledalo naše takodje kratko blogersko druženje,jer ko zna zašto je ovo dobro?! Bitno je da ne škodi! Rekli bi ljudi …

A ja bih kazala,čudan je ovaj kreativni svet ! O internetu i da ne govorim!

10 comments on “Moj kreativni svet

  1. Jassna kaže:

    prelepo. svidja mi se vaša razmene energije, priče, podrške i poštovanja🙂
    MADE BY ME ulepšala si mi dan🙂

    • Hvala Jasna , mislila sam da je vredno pomena ,mada sebe ne smatram da mi je ,,tu ,,mesto,, i ako volim da me ,,malo ,,ima i u pisanju .A za lep dan ,drago mi je ,to je moja satisfakcija ,ponekad zbog toga i razmišljm- zašto su svi ljudi ne čine tako nešto slično ,bilo bi dobro ,zar ne ?! Ali da ne kvarimo dan! Uživaj!

      • Jassna kaže:

        super je što si kreativna i znaš da praviš i prstima, za razliku od mene🙂. Nemoj nikada da prestaneš da pišeš! to je sloboda koju ti niko nikada neće ne može uzeti!

        Tangolina će biti ponosna. I ja je redovno čitam, čini me srećnom🙂

        dala si nam primer i domaći zadatak kakvi treba da budemo prema drugim ljudima-blogerima🙂

      • Uh,ostadoh bez teksta! Ja sam u više navrata pominjala i hvalila druge blogere,delimo sreću… i blogersku,naravno !!!

  2. tangolina kaže:

    Veri veri lajk!🙂
    Velika će mi biti čast, ako zbog mog komentarčića sem tvojih maštovitih rukotvorina, ovde zateknem i umotvorine u vidu pesama i priča. Možda ćemo tako bolje razumeti tvoje prelepe kape, torbe, jer ćeš im udahnuti emocije čime će dobiti novu snagu.

  3. tangolina kaže:

    Hahah, treba da te čuje moja komšinica….štrikala sam ja, ali pošto sam levoruka, nemam pojma kako, uspevala sam da štrikam a da ne okrećem, i da sve bude ok. I tako, bila sam mlada, ona me zezala i ja prestala. Sada bih se snimila za youtube i bila atrakcija😀

  4. agroekonomija kaže:

    Veoma lepo napisano, lepo je što si nas upoznala sa razmenom vaših komentara, a lepo je i

    „….Al′ nemam smelosti a imam moći
    pa nižem reči ,kad zatvorim oči,
    osetim život ,osetim ljude ,
    ,ma neka… i tako lepo mi bude.“

Ostavite odgovor

