Tragovi septembarskog sunca


Tragovi ranog septembarskog jutarnjeg sunca i rosa …

I ako nisam neki vešti znalac u fotografisanju ,ovom fotkom sam jako zadovoljna .No,sve se da naučiti,a meni ,kao i uvek , oplemenjuju dušu male  stvari i jako me čine srećnom!

12 comments on “Tragovi septembarskog sunca

  1. Jassna kaže:

    divno je kada coveku malo treba da bude srecan🙂
    divna je fotografija…kapljice rose🙂

  2. Hvala Jassna još jednom. Na isti način i ja gledam na svet oko sebe .

    I tebi Jassna ,puno sreće i dodji mi opet.Biće mi drago .

  3. Jassna kaže:

    hvala..
    hoću, dolazim često🙂

  4. melanzana kaže:

    Fotkica ti je prelijepa!!!!
    Sreću čine male stvari…
    Ćao.

  5. tangolina kaže:

    Svratim ponekad i iznenadim se koliko kreativnih ideja poput bisera nižeš ovde. Ajnštajn je rekao da je važnije imati maštu jer ona od malih stvari napravi svašta, ali imati i maštu i ovako spretne ruke- to je prava retkost i dragocenost!

    I pišem ti ovde, jer sam juče preletajući preko tvojih radova pokušala da izdvojim neki- i ne ide mi! Svaki je na svoj način prelep!

    • Hvala,ovo je zaista kompliment za mene .Lepo si me opisala ,ja najviše volim kad od ,,ništa ,,napravim ,,nešto,,i kada me neko pita gde sam kupila ,a ja sama sve radim.I tako ,krenem ,sa osećajem ,,ko milion dolara ,,.To me jako ,jako čini srećnom !

  6. Miki kaže:

    Najvrednije su stvari koje sami napravimo .
    Lepo ovekovečene kapi rose.

  7. Sean Simon z kaže:

    Svi a mi se ideja da je čovek u stanju da napravi nešto novo, a ne samo da prežvakava staro, teza koju sam čuo i izgovorio previše puta za svoga života.

Ostavite odgovor

