Heklajmo zajedno !


  predstavljam …

U postu u kojem sam objavila šemu za izradu kapa i šeširića pozvala sam Vas ,da zajedno heklamo !

   

Verujem da ste vredne ,ali ,iskreno ,očekivala sam da će te ,vredne moje dame ,slati  fotke  vaših radova kojima je blog ,,MADE BY ME… ,makar malo ,pomogao u radu .No,nema veze. Made by me … obećano ispunjava !

Do sada je stigla jedna fotografija ,predivno radjenog šeširića u nežno roze  boji u jednoj od varijanti koju sam predložila.

Fotografiju je  poslala  bloger drugarica  Miki ,vlasnica bloga  MOJE MALE KREACIJE . Posetite je obavezno jednim klikom na naziv bloga.Radi se vrednoj i jako kreativnoj mladoj dami !

Njoj ,kao i svima Vama ,mnogo sreće i uspeha u radu …mislim heklanju,štrikanju  i ostalim kreativnim zanimacijama!

… i šaljite fotke ,za prijatelje bloga uvek ima mesta  a nadje se i po koja lepa reč!

Dobro mi došli!!!

4 comments on “Heklajmo zajedno !

  1. miki kaže:

    Hvala na pohvalama i linku ka mom blogu,drugarice,jako prijatno iznenadjenje.Pozdrav.:) ❤

  2. prekrasno divim se takvim kreativnim osobama shto moze veoma lepe stvari da se vide i nauche.pozdrav .Divna

Ostavite odgovor

