Black dress



Mala crna haljina …

Haljina je mojih ruku delo i radjena je jako davno ja za jednu  svečanu priliku. Do ove prilike kada je uslikana ,doživela je  promenu .

Na skici sam predstavila kako je izgledala prvobitno .

Transformacija haljine je vodila u jednu svedeniju svečanu varijantu. Odlučila sam se za promenu iz više razloga. I ako mi se neki razlozi nisu baš dopadali (?!) ,moram da priznam da sam bila jako zadovoljna sveopštim utiskom .

Šal kao modni detalj je omiljeni deo moje  garderobe i ovoga puta je našao svoju primenu. Marama od tila sa plišanim vezom u divno zagasitim plavo ljubičastim tonovima je prekrojena ,malo ,,doterana,, plišanim  i organdin trakicama  dobila je svoju primenu. Marama je svojim dugim svilenim resama  imala prefinjenost  i izgleda jako lepo.

… ili upravo ovako …

Šal je radjen tako da se može nositi i na način otvorenog deholtea na haljine koje su na bratele.To je dodatna draž jer nosivost modnog komada za mene ima posebnu draž kada je na više načina  upotrebljiv.

Ova kombinacija je upotpunjena malom crnom ripsanom tašnom , risanim crnim sandalama sa visokom  petom i naravno nakitom – viseće mindjuše ,veliki prsten i narukvica .

6 comments on “Black dress

  1. melanzana kaže:

    Meni je kombinacija crne haljine i ovog prelijepog šala, pun pogodak…

  2. miki kaže:

    Divna kombinacija i transformacija haljine.(I skica mi se jako dopada,da li je to profesionalna „deformacija“,ili ste porodično likovni umetnici,pošto i ćerka jako lepo crta)?

  3. agroekonomija kaže:

    Lepa je haljina u prvoj i drugoj verziji, ali i model, što je još bitnije!

Ostavite odgovor

