Pitam te ,pitam …


Heklane kape su izazvale veliko interesovanje i meni je jako drago zbog toga .I ne samo kape !
Želim da znate da možete pitati sve što Vas interesuje a vezano je za rad koji je predstavljen na blogu .Tako sam u nekoliko pisama koja sam dobila na e-mail adresu upitana, da li mogu da prezentujem objašnjenje ili šemu za rad heklanih kapa;pripreme za zimu su uveliko počele. I odgovor je …naravno , mogu !

Na blogu nepravim tutorijale ,jer iskreno, to oduzima mnogo vremena a meni vremena uvek fali.Jedan od razloga je i taj što na internetu nema neobjašnjenog ,pitanje je samo ideje , stepena umeća i veštine kojom ćete nešto realizovati.Za mene ,to mora da ima prepoznatljivu različitost i posebnost,jer je to meni najbitnije!

Zato ,već sledeći post HEKLANE KAPE – šema i objašnjenje !

Do tada ,sva pitanja možete uputiti na e-mail  kontakt adresu.

Ostavite odgovor

