WEB FEST 2011


;

Poštovani,
svi Vi koji ste verni pratioci ovog bloga,obaveštavam Vas ,da se blog MADE BY ME … nalazi na listi blogova koji konkurišu za jednu od nagrada na WEB FEST-u za ovu godinu .Takodje ,Vas obaveštavam da glasanje počinje 20.10.2011 od 20 h i trajaće do 15.11.2011.god. U navedenom vremenskom intervalu za isti možete glasati klikom na baner a potom i klikom zelenog dugmeta dati svoj glas ovom blogu.

Ujedno ,koristim priliku da se zahvalim svim dosadašnjim posetiocima kao i svima koji svoj trag posete ostaviše u vidu komentara .
Unapred veliko hvala svima onima koji svoj glas dodeliše kreativnom svetu stvorenom made by me …

Glasanje je isključivo putem FACEBOOK-a ! Za sve zainteresovane koji nemaju nalog na pomenutom ,kao i ja ,ne ostaje ništa drugo nego po onoj staroj ,,Ako nemožeš da ih pobediš onda im se pridruži,,! Prvo ,fejs ,pa glasanje !!!

3 comments on “WEB FEST 2011

  1. melanzana kaže:

    Draga moja ja nisam na“ fejsu“ a svakako želim glasati,al neznam kako…pomagaj…

  2. miki kaže:

    I ja sam pokusala da glasam,ali nemam profil na fejsu.Moze li drugacije?

Ostavite odgovor

