Simple the best …


… my dress!

Kada sam kupila ovaj materijal imala sam hiljadu ideja .Materijal je pamučna trikotaža u divno ljubičasto sivim bojama koje su trakasto definisane u nejednakim prelazima i to mi se posebno dopalo;jer kad vidim materijal i boje odmah pomislim – ovo baš mene čekalo !
No, sve moje želje nisu mogle stati u prvobitnu ideju a to je neki haljinček za svaki dan. Ponekada mi šare nisu odgovarale modelu ,osećala sam da bih ih ,,oštetila ,, a imaju takvu draž,dok bi me ponekad sam pad materijala poneo i činio tako moćno!
Sve je to vrlo dugo ,dugo preusmeravao moje želje – zaključak – po meni,tkanina je bila stvorena za neku dugu svečanu haljinu.
U jedno sam bila sasvim sigurna a to je, da ne želim haljinu za jedan dan !!!
Kako obožavam visoku eleganciju u skladu sa svim svojim zahtevima ali i gradji inspiraciju sam našla u kaftan haljini . Bacila sam se na posao i …

Haljina je duboko deholtirana u klasičnom kaftan stilu dok su ivice obradjene ,,krivudavim ,, porubom .

… obrada …

… klasično vezivanje…

Haljinom sam jako zadovoljna a još zadovoljnija osećajem ,,moći,, jer sve je po mojoj meri,jer to sam ja !

Ovim postom blog dobija jednu novu kategoriju koja će se zvati MY STYLE .
U njemu ću predstavljati svoju modu kroz svoj lični stil.

8 comments on “Simple the best …

  1. lenka kaže:

    Naslov posta fantastično odgovara tematici! Dezen i model se fenomenalno uklapaju, sve je izvedeno perfektno, i boje ti fantastično stoje 😀

  2. AnaJan kaže:

    Volim te „toga“ haljine – toliko su jednostavne, a jako efektne. Odlicno ti stoji model, i veoma se radujem novoj sekciji na blogu! 🙂

  3. bensedin art kaže:

    Nekada davno sam imala vrlo, vrlo sličnu haljinu. Sad si me lepo podsetila, moraću i ja jednu da sašijem da imam za leto:)

  4. agroekonomija kaže:

    Vrlo lep kaftan, nežnih boja.

  5. melanzana kaže:

    Oooo..draga moja koja prekrasna kaftan haljina.
    I boje su baš po mom guštu, super……

  6. škrabalica kaže:

    zaista je lepa! svaka čast 😉

  7. miki kaže:

    Prelepa haljina i dezen.Pozdrav.:)

Ostavite odgovor

