Simple dress


Obožavam da šijem,ali istina je da sam najmanje svojih radova izlagala na ovu temu,posebno kada je reč o ,,mojoj modi,,. No,evo ispravke!Iskreno jako volim da je stvaram ,imam bezbroj ideja ali ne volim mnogo da o tome pišem. Jedan od povoda,što popravljam grešku je moja bloger drugarica ,,Štepalica ,, koja me je ohrabrila da to činim ,hvala Ana !

Evo jedne ,baš kao što naslov kaže jednostavne haljine .Pogodna je i za početnike ! Pored toga što je jednostavna ona ima imperativ ,a to je da bude neobična.Haljina je šivena od tanjeg trikotažnog platna u divnoj i neobično nežno plavoj boji koja je ukrašena srebrnim trakama i mašnom.

… mašna je dodatak koji se o želji nosi kao broš …

I na kraju ,jedan od razloga što moje fotke ne izlažem je što nikada nisam volela da se fotografišem ,ovo je pokušaj moje princeze koja se iskreno trudila ,prošavši ,,maminu ,, obuku za fotografa da me nekako fotografiše .I evo mene ,jednostavna kombinacija i prvo ,,šetanje,, haljinčeta .

9 comments on “Simple dress

  1. melanzana kaže:

    Prekrasna haljinica i super ti stoji.I ja volim plavu boju u svim nijansama.
    Ćao…

  2. miki kaže:

    Drago mi je da si pocela da objavljujes i svoje sivace radove.Lepa haljina.

  3. bensedin art kaže:

    Imam utisak da je haljina jako prijatna za nošenje!

  4. AnaJan kaže:

    Dragice, zadovoljstvo mi je videti te! I jako mi je drago da se poslusala moj savet :).
    Haljina je, u najmanju ruku, preslatka! Srebrni vez i masnica su odlican detalj.

  5. škrabalica kaže:

    haljinica je k’o bombona! i ja sam sebi od trikotaže nekoliko sašila. prijatne su za nošenje 😀

  6. haljinaje lepa i elegantna,ali još lepša moja mama koja je nosi.

Ostavite odgovor

