Plava haljina


Posetama raznih blogova i sadržaja na odredjeni način upoznajemo i njihove stvaraoce posmatrajući i ocenjujući njihove radove.
Jedan od njih na koji sam naišla je blog AneJan ,posvećen je šivenju , bogato sadržajan , poučan i bez lažne skromnosti rado ga preporučujem ljubiteljima šivenja.

Moja prva poseta blogu je bila u vreme nagradne igre,gde je moja malenkost učestvovala i dobila poklon – graničnik za makaze koji je velika pomoć pri krojenju a još velikodušnija vlasnice bloga .Kako izgleda ova spravica možete pogledati ovde

I ako obožavam da šijem,ponajviše za moju devojčicu iskreno jako malo radova sam izlagala na ovu temu, posebno onih koji su krojeni i šiveni za mene. Ovaj poklon i poznanstvo sa Anom je dobar vetar u ledja za mene,po ovom pitanju jako skromnu , i posvećen je,naravno šivenju…. ali i obećanju; a ja svoja obećanja uvek ispunjavam.

Evo jedne haljine koja je moja kreacija ,nije radjena po šnitu ,kraljevsko plave je boje ,prava letnja varijanta !Jednostavnost haljine sam ,,zakomplikovala ,, ručno radjenim kružnim detaljima kojima sam dekorisala obodne ivice rukava i ,,V,, izreza. Uz malo modernog nakita i ličnog stila ,nadam se da će biće pun pogodak!

Do neke sledeće kreacije ,boljih fotografija i manje skromnosti , očekujem vaše komentare …

Još jednom,veliko i javno , hvala Ana !

6 comments on “Plava haljina

  1. lenka kaže:

    Boja je božanstvena a detalji potpuno originalni😀

    • Hvala Lenka , svaki komentar mi je jednako drag i važan ali primarno bitan i od koga dolazi. Suvišno je da ovde kažem o tvom radu jer bih bih stvorila nerealnu sliku o sebi, kao laskavici a ja to sigurno nisam. Zato mi jako znači što si se oglasila.Hvala još jednom !

  2. AnaJan kaže:

    Prelepa haljina, jako mi se dopadaju detalji.
    Hvala puno na lepim recima!😉

  3. Jednostavnost i neobičnost to je moja deviza !
    Ana drago mi je da si mi bila gost i postala moja blogerska drugarica. Veliki pozdrav !

  4. Natasha Bi kaže:

    Haljina je – odlicna!

Ostavite odgovor

