Novogodišnja jelkica


Vreme Novogodišnjih praznika ,ukrasa,lampiona … i naravno novogodišnje jelke!
…i divan način da svoje mališane obradujete neobičnim poklonom ,malom heklanom jelkom.Jelka je bila pravo iznenadjenje i za mene koja sam nošena željom i idejom uspela u realizaciji .I ovoga puta iznenadjenje je bilo namenjeno mojoj ,,maloj ,,dami koja je odmah imala na umu kao i šta sa jelkicom,videćete! Složila sam se ,neka tako bude!

Pa, mame ,iskoristite ostatke vunice,stare perlice i maštu i igrajte se sa svojom decom …uz heklicu i vunicu!

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Izrada osnove
(hekla se odozgo na gore)
Osnovu jekle odpočeti osnovnim bodom lančica dužine oboda osnove jelke.Zatvoriti lančić u krug.Sledeći red odpočeti niskim stubićima i raditi spiralno sve do samog vrha jekle.
Reljefni deo
( hekla se odozgo na dole)
Kako bi jelka dobila na volumenu i reljefnosti raditi spiralno iz vrha jelke lančić od četiri očice a potom četiri stubica sa jednim navijutkom ,sve zajedno završiti i fiksirati za površinu jelke; fiksiranje vršiti ubodom kroz predhodno uradjenu osnovu i postupak izrade nastaviti sve do kraja , do osnove jelke.

Vrh jelke je radjen od ,,zlatnog ,,konca; ispleten je maleni cvetić koji čini vrh jelke.Uz pomoć igle za vunicu i vunice duž reljefne spirale ušivene su raznobojne perle.Unutrašnjost jelke napuniti vatom ili sitno seckanim i mekim krpicama .
Lančićem od sitnih perli dodatno smo ukrasile jelku. Kako bi jelka zaista bila kompletna ,uradila sam imitaciju lampiona ,jer svaka jelka mora imati lampione.
I konačno …
Mali trik!Celu jelku sam dobro poprskala lakom za kosu a potom ravnomerno po jelci posula zeleni svetlucavi prah.
Jelka je bila spremna !


I dok sam se ja kreativno poigravala vunicom, moja devojčica je nakon divljenja jelkicom dopunila moje kreativno stvaralaštvo.
Jelka je pravi ukras za lutkinu kućicu! Tako smo na ranije heklani tepih postavili jelku i foteljicu koja je suvenir ,tačnije uspomena iz aqva parka u Barseloni, koju je bata doneo sa puta.Na kraju ,kad je sve gotovo falio je paketić.Brže bolje sam od zute vunice isheklala minijaturnu osnovu rasklopljene kocke ,sve sastavila u kockicu i ušitke i ivice obradila iglom za šiće i vunicom . Naravno na sve to mašnica od satena.

I na kraju ,malo sam pomogla u realizaciji knjige za lutku kao bi vreme u čekanju Deda Mraza lutki brže prošlo.

One comment on “Novogodišnja jelkica

  1. melanzana kaže:

    Slatka ti je ova malecka jelkica.
    Pozdrav.

Ostavite odgovor

