nagrada Me encanta…


Ovo je moja prva nagrada!

Nagrada je stigla sa kreativnog bloga krpice i konci .

Navikla sam na razna kreativna iznenadjenja kojima nas Lenka iz dana u dan daruje ali ovo je za mene bilo posebno jel dolazi od tako veštog znalca a u toliko veće jer se nisam ni najmanje nadala. Zato,još jednom hvala Lenka!

Igra kreće!
Evo pitanja:

1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odjeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš?

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Odgovori :

1. Pisanje jer sam uvek volela da pišem,kreiranje jer sam uvek volela ,,svoje ,,kreacije i predstavljanje na ,,moderan način,, pri čemu stvaram blog koji predstavlja izlog mojih radova i koji predstavlja mene iz nekog drugog ugla.Volela bih da imam neku svoju malu radnju u kojoj bi bilo puno lepih ,malih kreativnih iznenadjenja .Do tada – imam blog! Jednoga dana … ko zna !?

2.Interesovanja su šarolika ali moram priznati da s obzirom na potrebu da svoje slobodno vreme posvetim nečem kreativnom uglavnom su to blogovi navedenog sadržaja u kojima se mogu naučiti ili dobiti instrukcije za neke kreativne i neobične stvari.Ja sve moram da probam!

3.Nemam omiljenu marku kozmetike,kupim ono što u odredjenom momentu mi se učini dobro ,kvalitetno i potrebno.

4. Takodje i sa odećom .Sama stvaram svoju modu i vrlo često i kada kupim neki komad garderobe obavezno ga doradim po svom ukusu.Makar malo!Pobornik sam ,,nošenja,,personalitija a ne markirane robe.

5. Definitivno je to maskara! Iskreno ,nisam opterećena make up-om za iznenadni izlazak u grad. Vedro oko i lep osmeh i ništa drugo nije bitno.

6.Duginu boju!Jako volim vedre i vesele boje ali kad se moram opredeliti onda je to boja zlata,plava ,ljubičasta,zelena… i naravno ,,dugina boja,,

7.Biram prema raspoloženju ali jedno je zajedničko – prijatno mirisan ,dominantan ,ne jak i da ostavlja bez daha!

8.Možda bi to bio film o Mocartu -moja neostvarena želja da sviram piano!

9.S obzirom da se bliže Novogodišnji praznici volela bih posetiti Austriju ,odnosno Beč ili neki nemački grad Ako bi to bilo avanturistički onda bi to sigurno bio Japan ili Kina .

Nagradu dodeljujem:

1.Moj kreativni kutak
2.Tangolina
3.na dijeti
4.Minjina kuhinjica
5.Moje grne

Sve što treba da uradite drage moje je da preuzmize sličicu,pitanja i date odgovore na ista.Potom prosledite nagradu blogerima po vašoj želji!
Lepota i sreća se nalaze u malim stvarima i sitnim zadovoljstvima!

This entry was posted in NAGRADE.

One comment on “nagrada Me encanta…

  1. Gaga kaže:

    Hvala puno na ovako lepoj nagradici, kao što sam već kod mene rekla, uvek me jako obraduju. Moram priznati da sam prvi put na vašem blogu i da baš žalim zbog toga. Ovde ima tako puno divnih ideja. Svaka čast!

Ostavite odgovor

