nekad sam bila… dukserica,a sada ?!


Kada bi slike umele da pričaju ova slika bi kazala: ,,Nekad sam bila dukserica a sada…? Sada sam jastučić! ,, .

Tako je .Tada su bili jako popularni  Simpsonovi zbog čega je dukserica imala posebno mesto u životima moje dece.E ,kako je sve to bilo tako i kako je došlo vreme da se rešimo viška garderobe ( jer deca su porasla),svega smo se mogli rešiti ali ove dukserice nikako.Razlog je jednostavan .Deca su je želela za uvek.

Došla sam na ideju  da od nje napravim jastučić koji će krasiti dečiju sobu,Simpsonove  ostavim u kući i rešim se viška garderobe!

Prednji deo dukserice iskoristila sam za prednji deo jastučnice dok je zadnji deo skrojen od rukava (zbog potrebe uvlačenja jastučića).I tako …nekad sam bila …

One comment on “nekad sam bila… dukserica,a sada ?!

  1. lenka kaže:

    Prosto obožavam ovakve stvari – spoj korisnog i lepe uspomene :)))

Ostavite odgovor

