mojoj maloj dami…


Evo jedne heklane bluze koju sam radila mojoj maloj devojčici.Radjena je od crvenog konca za heklanje a ukrašena je crvenim satenskim trakama.

 

 

 

 

 

 

 

Prava letnja i unikatna ! Jer dok svi leti šetaju ,,tamo neke modele,, moja devojčica ,,šeta ,, mamine modele i sa ponosom se hvali drugaricama da je to njena mama radila ,jer takvu bluzu nema  niko  osim  nje .

Zaključak je da nije bitno imati tako lepu bluzu ,već imati takvu devojčicu!To je mamina mala dama!Hvala Bogu da je tako!

4 comments on “mojoj maloj dami…

  1. tangolina kaže:

    divno je imati takvu devojčicu ali i takvu mamu 🙂

  2. lenka kaže:

    Prava stvar za devojčicu sa stilom!!!

Ostavite odgovor

