dome ,slatki dome …


Hajde da radimo nešto kreativno?

Moja devojčica vrlo često postavlja ovo pitanje ,inače ,ona je dete puno  energije -hiperaktivni zvrk.Tako se  jako  radujemo  svim  našim kreativnim vratolomijama .

Ovu drvenu kućicu sam kupila u jednom home marketu u kome ima svakakvih trakalica .Odmah mi je privukla pažnju i dala  hiljadu ideja. Da bih smirila kreativni nemir svoje devojčice ,dala sam joj tempere  i pokazala kako da boji ,tako da je istu obojila ,uz malo moje pomoći.Na kraju smo kućicu ukrasile cvetićima tj.ukrasima za tortu i uselile princezu ,male buba mare i naravno ljubav -srculence!

Lepo sećanje na vreme u kom smo uživale ! Dome ,slatki dome …

2 comments on “dome ,slatki dome …

  1. lenka kaže:

    Predivan rad i super zanimacija :)))
    Blog je divan, vidi se da ste osoba sa mnogo talenata!!!
    Veliki pozdrav, Lenka

Ostavite odgovor

