stare ,a kao nove… moje papuče


Ovo su moje ,,nove ,,papuče. Sve stare stari su za mene izazov kako i šta prepraviti . Tako su i ove papuče u poslednjem trenutku ,,obučene ,,novom idejom.

Iskoristila sam malo običnu traku za opšivanje,ostatke postave i malo karneraste  trake za opšivanje .

Na širem parčetu bele postave sašila sam belu  karnerastu traku ,tako da širina komada odgovara širini gornjeg dela papuča vodeči računa da trake malo prelaze  obod gornjeg dela.Na isti način sašila sam na beloj traci za opšivanje karnerstu traku crne boje . Potom sam užu traku sašila preko šire kako bih dobila jednu celinu. Širina ovako radjene trake mora malo biti duža od dužine gornjeg dela papuča.Krajeve sam podavila i ,,modelirala,, na papuči ,na licu mesta  a potom ručno i diskretno ušila za papuče. Kao ukras ,sa strane ,napravila sam ružice od postave koje sam našila na papuče.

Umesto ružica mogu se staviti i drugi ukrasni detaljji poput ,kamenčica,štrasa ili bisera.

Ravno  je udobno ali su štikle zakon!

This entry was posted in IDEJE and tagged .

Ostavite odgovor

