MOJA SVEČANA HALJINA


Ovaj post sam pomalo nagovestila ,sa  po  nekom fotkom na FB stranici .No, i ako sam se  ,po mom mišljenju  nedovoljno predstavila  svojim radovima iz oblasti šivenja na blogu ,ovo je pored prilike na detaljni osvrt  i jedno dodatno zadovoljstvo jer sam do kraja istrajala na svojoj zamisli i želji .A to je da sama šijem haljinu za sinovljevo venčanje .

Od  kako sam počela pripreme za venčanje ,dve stavke su bile jako važne za mene -haljina za moju princezu ali i haljina za mene. Uz mnogobrojne obaveze i konstantnog umora  uz stalni rad nekako sam sve obaveze završavale lagano.Šivenje haljine za devojčicu je trajalo  permanentno ,posle radnog vremena  i  nije mi  palo teško .Šivenje moje haljine je počelo jako kasno ,onog momenta kada sam otišla na godišnji odmor .Dve nedelje pre svadbe ja sam imala samo materijal i zamisao. Danima počinjala ,menjala početnu ideju ,dvoumila se  kako i šta, i na kraju došla do konačnog rešenja.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOdabir materijala je bio iskreno zbog boje  ne toliko zbog kvaliteta samog materijala .I ovoga puta  je to bila  trikotaža koja se jako lepo drapira ; to mi se jako svidelo .Drugi deo materijala je kvalitetni i vezeni til sa bordurom  i cvetovima u tirkiznozelenoj boji   oivičen zlatnom bordurom.

Želela sam haljinu koja bi u mom ormaru bila mala ekskluziva ,haljina koja se nosi u  posebnim prilikama ,neobična a prikladna mojoj figuri. Kako moj torzo dozvoljava dobar i pristojni ,,V,, izrez  ideja o haljini na bratele u ovom slučaju je odpala .

Zato sam se opredelila za rukave kako bi prikrila  jake ruke . Ujedno problem svoje siluete rešila sam haljinom sečenom visoko u struku .Lagano drapiranje sam iskoristila kao ukras na prednjem  centralnom delu dok sam zadnji deo i ,,višak ,,materijala ravnomerno rasporedila pa je skoro i neprimetan.

I pored jasnih zamisli  do realizacije mi je trebalo dosta vremena .Nekako mi nije šivenje nije išlo  na ruku .Par dana sam provela u počecima .Teško je šiti sebi .Prvo ,nemam  krojačku lutku koja mi jako nedostaje a potom zaista nemam nikoga u blizini ko se razume u šiće i ko bi bio od pomoći ( korekcija dužine ,pozicioniranje naramenica ,obeleževanje modela na probi …) pa se tako sam namučila . Za ovu aktivnost opremila sam poseban prostor koji je postao moj atelje i o kome ću uskoro pisati .

Nervozu  su mi dodatno podgrejavali komentari ,,Što se mučiš?Zar nisi mogla da kupiš haljinu i da se ne mučiš ? A ja baš volim ,,put kojim se redje ide ,,  i ,,da se mučim ,,

Kada sam odpočela …nije bilo stajanja… sve je išlo svojim tokom  i s mojim mučenjem 🙂

Evo kako je izgledala  priprema …

OLYMPUS DIGITAL CAMERAIskreno, model po konstrukciji nije zahtevan  jer  moja silueta ne dozvoljava mnogo egzibicije  a i klasika mi je uvek ,,IN,,.Nakom osnovnog modeliranja bacila sam se na vez . Ukrajani i ručno fiksirani  detalji su oduzeli dosta vremena ali dali i čar haljini. Tu se već nisam mučila ,tu sam na svom terenu .Sporo ali jako zabavno .,,V,, izrez je  i spreda i pozadi i ukražen je vezom .Zadnji deo ne do kraja i nešto je viši od prednjeg .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pojas je  dvostruko ojačan  lepljivim platnom kako bi dobio na čvrstini ,mislim da je bilo potrebno .I na kraju ,borduru tila sam iskoristila za ukrase na ivici rukava a ostatke komada iste za dekoraciju pojasa koju sam radila kao mozaik -slaganjem bordure i cvetova .

Učinjenim sam bila zadovoljna  i prezadovoljna .Najpre  realizacijom a onda i osećam  odevanja.Sve se to negde složilo u meni .Mada ,i ovoga puta u žurbi i trci s vremenom fotke nisu najbolje  ipak sam ih iskoristila za post jer sam pomalo nestrpljiva u čekanju  dok ne stignu prave fotkane od strane  profesionalca …to fotkanje nisam smela propustiti 😉 tako da će post ubrzo dobiti nastavak .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Imala sma sreće da sam i cipele našla po svojoj zamisli ,dok se za frizuru pobrinula moja drugarica Cica ,jedina osoba kojoj dopuštam da mi ,,radi o glavi ,, kako ja u šali kažem .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Evo i mojih čarobnih  cipelica koje sam zbog brzog ritma i igranja zamenila udobnim baletankama  i igrala bez prestanka 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

12 comments on “MOJA SVEČANA HALJINA

  1. Negoslava kaže:

    Divna je i odlično izgledaš… a kad će druga?

    Sviđa mi se

  2. malaprge kaže:

    Sve pohvale, prelijepa je haljina!

    Sviđa mi se

  3. ljubinka kaže:

    Extra je haljina!
    Svečana,a dopušta slobodu pokreta!
    Pozdrav za taze svekru i njene najmilije.:)

    Sviđa mi se

  4. Haljina vredna svog truda i vremena. Divno! Svaka cast na besprekornom ukrajanju i vezu tila, kombinovala si burduru i cvetove tako dobro, da nikad ne bih pretpostavila da su motivi na pojasu uklapani iz delova. Sve ima „organic flow“. Cista desetka!
    A cipele su fantasticne! Sad videh bolje – lice na moje, ali nisu iste. 🙂

    Sviđa mi se

    • dragicap kaže:

      Hvala Ana! Zaista sam se nameračila da realizujem svoju zamisao ,pa i cipele koje nadjoh po svojoj viziji .Odavno nisam dobila desetku a bilo ih je nekada 😉
      …a što se tiče cipela priznajem samo ovakve modele 🙂 ništa više !!!

      Sviđa mi se

  5. natasha bi kaže:

    Divna haljina i najvaznije je da si istrajala u svojoj zamisli. Sve cestitke mladencima, a i tebi i samo nastavi tako!

    Sviđa mi se

  6. Sneza A kaže:

    fantasticno, na ovoj kreaciji bi mogli i poznati kreatori da vam zavide 😉

    Sviđa mi se

Postavi komentar